KOMPLETNA Dinamova momčad, pojačana za Tarika Filipovića, u Maksimiru je predstavila najnoviju akciju za oživljavanje praznih maksimrskih tribina. Sigurni smo da ste već vidjeli promotivni video prilog u kojem Dinamovi igrači inajavljuju nagradni presedan i milijunom mame navijače da ih dođu podržati. Za sada im dobro ide, jer njihov video skeč već je skupio veći broj gledatelja nego što ih je ove sezone bilo na utakmicama Dinama. Sada je vrijeme da vas podrobnije upoznamo i s pravilima Dinamovog nagradnog natjecanja. U lutriju ulaze svi gledatelji čija je kupljena ulaznica za PSG prošla dva barkod čitača na ulazima na stadion.
"Ne bih rekao da plaćamo navijačima. Jednostavno želimo što više ljudi na stadionu, nadam se da ćeti i vi to gledati pozitivno. Sjećam se 90-ih kakva je atmosfera vladala na Dinamovim utakmicama Lige prvaka. To opet želimo", rekao je Joe Šimunić, nesiguran koje je to godine zapravo gledao Dinamo u Ligi prvaka.
"Posjeta protiv Porta nas je razočarala. Sjedili smo, pričali i došli na ideju da se odreknemo dijela primanja. Poanta je da što više ljudi dođe. Koliko će tko do nas dati novca, to ćemo se dogovoriti kada vidimo kolika će uopće biti nagrada", rekao je Iva Kelava.
Takve stvari, možda ne novčane ali marketinške svakako, uobičajene su. U SAD-u navijači gađaju gol s centra igrališta i dobijaju aute", prisjetio se Kelava detalja s hokejaške utakmice NHL-a kojoj je nazočio.
Prije press konferencija Indexova ekipa posjetila je Dinamove blagajne na kojima se od jutros prodaju ulaznica za Porto. Od otvaranja blagajne u 10 ujutro do 12 sati, kada je počela press konferencija u klubu, sreli smo jednog jedinog navijača koji je potegnuo iz Karlovca da kupi ulaznicu za brata.