Za cool dečke s otkačenim stilom: Prva kampanja Anthonya Avangarda "Oxygen"

Foto: Vlatka Fuego

HVALJENI mladi dizajner Antun Aščić, koji stoji iza brenda Anthony Avangard svoju je novu kolekciju za muškarce predstavio na ovosezonskom Cro-A-Porteru, gdje ga je publika pozdravila oduševljenim  pljeskom.



Odlična kampanja za kolekciju "Oxygen" koju je danas predstavio ujedno je i njegova prva modna kampanja kojom se lansira u nešto ozbiljnije vode hrvatske modne scene.



Kako doznajemo, Anthony je inspiraciju pronašao u  sportu i događajima kao što je Univerzijada 1987. što cijeloj kolekciji daje retro prizvuk. Dobiveni  rezultat je spoj plivača, skejtera i nogometaša. Kroz kolekciju su provučene i neke druge inspiracije kao što su sloboda, autobiografija, degradacija, bunt i navijači iz predgrađa koje su pomiješane sa šarmom, humorom i ironijom.



Kombinacijom dezena  naglašava humor dok grafičkim motivima aludira na ironiju. Kolekcija je bazirana na pamučnim materijalima, mrežicama, muslinu i eko koži. Krojevi su jednostavni i sportski, a udobnost  je na prvom mjestu. Perfektno izrađeni ruksaci i zanimljive čarape samo su dio iz kolekcije koji osvajaju na prvu. U suradnji s njemačkim brendm Endurer nastali su i dizajnerski longboardovi koji su zaokružili priču ovog mladog dizajnera.



Za analogne fotografije fotografije zaslužna je Vlatka Fuego, make up  potpisuje Karla Zelić, a zaštitna lica  su Kris Čaćić, Patrik Cvetko (AK Models), Rikard Škegro (AK Models), Oliver Vučković (Sonic Models) i Dario  Dunaj.


 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.