Prije četiri godine prosila je na ulici, danas je internet-zvijezda

Foto: Instagram

PRIJE četiri godine Rita Gaviola bila je 13-godišnja ulična prosjakinja u filipinskom gradu Lucban. Od tada je surađivala s nekim od najpopularnijih svjetskih brendova, glumila u hit reality TV emisijama i stekla više od 100.000 pratitelja na Instagramu, a sve to dogodilo se zahvaljujući slučajnoj fotografiji.

Njezina priča počela je 2016. godine kad je prosila na ulici Lucbana kako bi pomogla obitelji da preživi. Otac joj je radio kao smetlar, a majka ostajala kod kuće kako bi se brinula o njoj i petero braća i sestara. 

Ni jedno od njih u to vrijeme nije pohađalo školu i jedva su se uspijevali prehraniti pa je Rita često prosila za novac ili hranu. Tako ju je primijetio filipinski fotograf Topher Quinto Burgos, koji se u svibnju 2016. pojavio na Pahiyas festivalu u Lucbanu. Privukla ga je njezina prirodna ljepota i objavio je njezinu fotografiju na internetu te joj promijenio život.

Fotografija 13-godišnje Rite odmah je postala viralna, a mnogi su se divili njezinoj ljepoti. Zbog etničke pripadnosti dobila je naziv Badjao Girl, a uskoro je privukla pažnju filipinskih kraljica ljepote koje su napravile sve da djevojčici pomognu da se izvuče iz siromaštva.

Zvijezde poput Danielle Parungao (Miss World Philippines 2015), Biance Guidotti (Miss International Filipina 2014) i Angelia Ong (Miss Earth 2015) na društvenim mrežama hvalile su djevojku, a ona je uskoro počela davati intervjue, modelirati za razne brendove, dobivati male uloge u TV serijama i postala je jedna od najmlađih osoba koja je sudjelovala u međunarodnoj sezoni Big Brothera, prenosi Oddity Central. 

Pažnja koju je privukla pomogla joj je u izgradnji internetske publike, uključujući fanove iz inozemstva, od kojih su neki financijski pomogli njoj i njezinoj obitelji.

Prije 2 godine Rita je na YouTubeu objavila snimku u kojoj se vidjela nova kuća njezine obitelji, pri čemu je zahvalila fanu iz SAD-a koji je navodno sponzorirao izgradnju njihovog novog doma.

Iako se hype oko nje smanjio u posljednjih nekoliko godina, i dalje je popularna na društvenim mrežama, posebno na Instagramu gdje je prati više od 120 tisuća ljudi. Povremebranno još uvijek promovira brendove, no prioritet joj je obrazovanje.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.