Pomozimo jugoslavenskom Kanyeu da se stvarno povuče

Foto: Davor Visnjic/PIXSELL

POSLJEDNJIH dvadesetak godina novinski i portalski tekstovi o bivšem frontmenu Azre Branimiru Štuliću gotovo redovito sadrže jednu od vjerojatno najvećih neistina napisanih o velikanu Novog vala, a to je da se "povukao iz javnosti".

>>Branimir Štulić je već trideset godina u ratu sa svima

Povlači se već više od 20 godina

U povijesti šoubiza nije postojao čovjek koji se manje povukao iz javnosti od Štulića, koji se gotovo na mjesečnoj bazi "ukazuje" fanovima kako bi ih podsjetio da i dalje nema niti želi imati išta s tim. "Tim" može biti bilo što na potezu od neke kompilacije, preko nekog povratničkog koncerta pa sve do nekog muzeja u kojem su izložene neke stvari.

Objektivno gledajući, bilo bi istinitije napisati da su se iz javnosti povukli Urban, Pipsi ili Let 3 nego "povučeni" Štulić, koji je češće u medijima od svih njih zajedno i sad je već poznat kao graditelj najnižeg "zida šutnje" koji preskače svaki put kad ga netko spomene.

Dovoljno je tri puta ponoviti "Štulić" i Štulić će se poput Bubimira oglasiti iz Nizozemske i podsjetiti vas da ga ostavite na miru jer on "nema nikakve veze s tim".

>>Johnny Štulić: Ručnik u Muzeju novog vala nije moj, Pađen po običaju izvrće i laže

Rekorder u preskakanju zida šutnje

Ovog puta raspizdili su ga ručnik, tenisice i tri gitarske pedale koje su izložene u Vlaškoj i koje su mu navodno pripadale. On tvrdi da mu pripadaju samo pedale i da su...

Realno, teško je uopće proniknuti što bi odraslog čovjeka nagnalo da toliko duga čuva znojni ručnik i stare tenisice čovjeka s kojim je u svađi, a još manje zašto bi netko po tko zna koji put preskakao "zid šutnje" i osvrtao se na priču o ručniku i tenisicama, ali to je očito nešto što ga je duboko pogodilo.

Pađen kaže da je pričao s njim, Štulić tvrdi da Pađen laže, Pađen ne vjeruje da je Štulić to rekao, Pađen više nije siguran s kim je pričao, pa odjednom postoje profili na Fejsu koji vrlo vjerojatno nisu njegovi... Ukratko, lik koji se povukao iz javnosti obraća se javnosti kako bi demantirao čovjeka koji s njim navodno nije pričao o stvarima koje mu ne pripadaju.

Uglavnom, ponovno smo svjedoci još jednog nebitnog misterija, a ako sutra doznamo da Jurica Pađen ne postoji, nitko se neće posebno šokirati.

Jugoslavenski Kanye ili samo KanYu

I umjesto da napadamo sve uključene u ovu nebitnu bračnu razmiricu, možda bismo mu trebali pomoći da napokon ostvari svoj san.

Naime, u ovih 20 i nešto godina piskaranja o Štuliću i njegovom "Drugom dolasku" istrošili smo one najzanimljivije teme. Znamo da se Azra neće ponovno okupiti, znamo da je napisao hrpetinu knjiga, nismo sigurni hoće li se vratiti u Zagreb i Sarajevo i potpuno je nevažno jer imamo osjećaj da nas nikad nije ni napustio, znamo da svi koji pričaju o njemu lažu, znamo i da su ga lopovi navodno opljačkali, da mu "duguju milijarde", a i što pjevač u pravnom smislu čini da to sredi.

Čuli smo čak i nove albume, a ni to nije rezultiralo valom oduševljenja jer posljednji Kavern je, sudeći prema reakcijama kritičara, dva sata i osam minuta dug šumovit test izdržljivosti. Za sve osim za najveće fanove, naravno.

A kad smo napokon istrošili sve zanimljive i "zanimljive" teme, dogurali smo do apsolutnog dna bačve i bavimo se njegovim starim ručnicima i čarapama. Stoga, prije nego što odemo još dublje i doznamo da je Pađenu osamdesetih posudio upaljač koji sad želi nazad, pomozimo mu da se napokon povuče iz javnosti, ostavimo čovjeka na miru i prestanimo pisati o njemu.

Znamo da fanovi vole mitove, da ga ljudi neće zaboraviti i da će ga lijevo orijentirani političari spominjati svaki put kada biračima žele pokazati da imaju "rokerski bekgraund", ali potrudimo se održati kvalitetu ostavštine jer oni koji ga vole zbog glazbe, zauvijek će pamtiti period u kojem je bio najbolji. Pamtit će tih 11 godina postojanja Azre i buntovnog umjetnika Štulića.

Međutim, mi sad ulazimo u 20 i tko zna koju godinu Štulića, koji je napravio umjetnost od toga da se neprestano buni oko najbezveznijih stvari. I ne možemo poreći da i dalje uspješno privlači pažnju na sebe, ali to je taj Kanye West tip privlačenja pažnje kojem je pametnije ne davati prostor.

Njegovi najveći hitovi od kraja devedesetih do danas su svađa s Jugotonom, svađa s Croatia Recordsom, svađa s nekim kafićem, svađa s bivšim suradnicima, poduža serija svađa s više-manje svakom osobom koja ga je spomenula, a najnoviji "hit singl" je Ručnik, tenisice i tri pedale.

Pomozimo mu i pustimo ga na miru.

On to želi.

Mi to trebamo.

*Stavovi izneseni u kolumnama i komentarima su osobni stavovi autora i ne odražavaju nužno stav redakcije Index.hr portala.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.