Omiljeni spot iz osamdesetih dostigao milijardu pregleda na YouTubeu

Screenshot: YouTube

Pjesmu je objavio norveški pop trio A-ha 1985., a na YouTube je postavljena u siječnju 2010. Ove godine spot je imao oko 480.000 pregleda dnevno, rekli su iz YouTubea za CNN.

Bend je objavio dobre vijesti na svom Twitter računu, s novom majicom kojom će biti obilježen ovaj događaj.

Ovaj spot dobio je 1986. godine šest nagrada MTV Music Awards i bio je nominiran za omiljeni pop/rock spot na American Music Awardsu.

Jedini drugi spot iz osamdesetih koji je dostigao milijardu pregleda je spot benda Guns N 'Roses "Sweet Child O' Mine", koji se na YouTubeu prikazuje od Božića 2009. godine.

Ako ste zaboravili ovaj spot grupe A-ha ili ga do sada još niste vidjeli, evo prilike:

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.