U potrazi za povoljnim ukrasima za proslavu dolaska prinove, Diana Huynh odlučila je iskoristiti ponudu popularne internetske trgovine Temu. No, umjesto šarmantne dekoracije, na njezinu je adresu stigao predmet koji ju je istovremeno nasmijao i zbunio.
Diana je za nešto više od devet dolara (oko 7.72 eura) naručila ukras za koji se nadala da će krasiti njezin dom na veliki dan. Na fotografiji proizvoda bila je prikazana elegantna, voluminozna mašna satenske teksture, idealna za postavljanje na ulazna vrata. Međutim, ono što je izvadila iz paketa bilo je daleko od očekivanog.
Umjesto trodimenzionalne vrpce, 37-godišnjakinja je dobila ravnu poliestersku plahtu na kojoj je bila otisnuta slika vrata s mašnom. Diana, koja živi u Torontu u Kanadi, odmah je shvatila da se ne radi o pogrešci u dostavi, već o smiješnom nesporazumu.
"Iskreno, izgledalo je vrlo uvjerljivo. Vidjela sam da slika ima rupe u kutovima za vješanje, ali zaista sam mislila da je to mašna koju mogu objesiti na vrata", ispričala je. "U početku sam bila vrlo zbunjena, ali sam se nasmijala. Odmah sam znala da je to stvar 'izgubljena u prijevodu'", dodala je.
Srećom, Diana je cijelu situaciju prihvatila s humorom, a njezina priča ubrzo je postala hit na TikToku, prikupivši više od 77.000 lajkova i brojne komentare. Korisnici su se pridružili šali, a neki su istaknuli detalje koje je Diana previdjela.
"Iskreno, pokazali su mjere cijelih vrata", napisala je jedna osoba. Drugi je dodao: "Zato uvijek provjeravam recenzije prilikom naručivanja." Treći je primijetio: "Curo, vrata nemaju kvaku i imala su sat na sebi." Bilo je i onih koji su priznali da su doživjeli slična iskustva: "O moj Bože, ovo mi se dogodilo, potpuno ista stvar."
Unatoč nezgodi, Diana kaže da je neće ovo iskustvo odvratiti od daljnje kupovine na popularnoj stranici, iako je poliesterski ukras na kraju ipak bacila. Nakon što je priča postala viralna, oglasio se i glasnogovornik Temua.
"Već smo uklonili predmet s naše platforme prije vaše poruke, kao dio naših stalnih napora praćenja. Zahtijevamo od svih prodavača da osiguraju da njihovi proizvodi točno odgovaraju opisima u njihovim oglasima. Kupci su pokriveni našim 90-dnevnim jamstvom povrata novca za artikle koji nisu onakvi kako su opisani. Naš tim za korisničku podršku dostupan je 24/7 kako bi pomogao sa svim postprodajnim problemima", poručili su iz tvrtke.