Do sredine 20. stoljeća u hrvatskom turizmu su putovanja bila organizirana i standardizirana, a samim time i jednolična, što je naposljetku dovelo i do nastanka masovnog turizma. Ukratko - svi su gosti tražili isto: odmor, sunce i more. I to je većini turista bilo sasvim dovoljno, zbog čega nije bilo ni potrebe za razvojem dodatnih sadržaja i ponuda.
Danas je situacija uvelike drugačija. U Hrvatskoj, kao i ostatku svijeta, već duže vrijeme ne postoji samo jedna “vrsta” putnika. Gosti su se uvelike razlomili i svoj odmor kroje po vlastitim preferencijama. Avanturisti, obitelji s djecom, foodiesi, ljubitelji wellnessa i relaksacije, planinari, partijaneri, istraživači, backpackeri, poslovnjaci… sve su ovo različiti tipovi putnika koji traže drugačija iskustva, što često uvjetuje i odabir destinacije. Upravo zato je personalizacija sadržaja postala “a must have”, što potvrđuju i istraživanja. U posljednjem Simon-Kucher Global Travel Trends izvještaju stoji da je budućnost putovanja u personalizaciji, s time da glavnu ulogu zauzima kvaliteta, a ne cijena.
Srećom, Hrvatska je posebna po tome što može ponuditi gotovo pa svaku vrstu odmora, od astroturizma do gastro putovanja. No, kada govorimo o krojenju ponude po mjeri gosta, ne mislimo pritom samo na dodatne sadržaje, već i na smještaj. Studija koju su proveli Oracle i Skift pokazala je da 74 posto gostiju preferira hotele i kampove koji personaliziraju iskustvo prema njihovim interesima i navikama.
Upravo zato je Aminess Hotels & Resorts, jedna od vodećih i najbrže rastućih domaćih turističkih kompanija koja posluje na čak deset destinacija diljem hrvatske obale, uvela strateški iskorak u svojem brendingu i raspodijelila objekte u šest specijaliziranih brendova – četiri za hotele i dva za kampove, svaki prilagođen različitim profilima gostiju.
„Nova brending arhitektura Aminessa snažan je strateški iskorak koji donosi višestruke koristi – našim gostima pruža jasniju orijentaciju i bolji doživljaj odmora po njihovoj mjeri, a nama kao kompaniji omogućuje precizniju komunikaciju i razvoj proizvoda koji odgovara konkretnim željama i potrebama tržišta. Time ne doprinosimo samo unaprjeđenju vlastite ponude, već i jačanju ukupne konkurentnosti hrvatskog turizma, koji se sve više temelji na kvaliteti, autentičnosti i personaliziranom pristupu”, objasnio je Petar Milevoj, direktor prodaje i marketinga Aminess Hotels & Resorts, te dodao da je uvjeren kako upravo ovakav model predstavlja budućnost domaćeg turizma koji stavlja gosta u središte svakog procesa.
Hrvatska je zemlja koja je ograničena prostorom, za razliku od Francuske, Italije ili Španjolske, i upravo zato svi krojitelji nacionalnih politika, ali i stručnjaci iz turizma, ističu da ona treba biti destinacija dodane vrijednosti u koju dolaze gosti više ili visoke platežne moći.
S obzirom na kontinuiranu promjenu profila gostiju, koja će u budućnosti biti samo izraženija, važno je da se turistima omogući ponuda koja odgovara njihovim osobnim preferencijama. Nova brending arhitektura Aminessa predstavlja zato važan korak u smjeru kojim Hrvatska mora ići, ako želi biti u toku s novim zahtjevima putnika.
Kako bismo lakše razumjeli novi ustroj Aminessa objekata, spojili smo brendove s gostima koji će u njihovim smještajima pronaći baš ono što traže tijekom odmora.
U Hrvatskoj je sve više putnika visoke platežne moći koji traže vrhunski komfor, diskretnu i ekskluzivnu uslugu, personalizirano iskustvo te autentičan “high-end” odmor. Idealna destinacija za njih je stoga Aminess Laurel, premium segment hotela najviše kategorije.
Perjanica ove brend kategorije jest luksuzni Aminess Laurel Khalani hotel s pet zvjezdica u Makarskoj. Gosti ovdje uživaju u luksuznim sobama s pogledom na more, prostranom wellness centru te izvrsnoj gastronomiji u nekoliko elegantnih restorana i barova.
Aminess Younique je dobio ime po kombinaciji dvaju engleskih riječi - YOU (ti/vi) i UNIQUE (jedinstven). Ovaj brend osmišljen je za goste koji žele nesvakidašnji odmor s visokim standardima usluge i personaliziranim pristupom. To su uglavnom individualci, parovi ili manji krugovi prijatelja, često urbani putnici i digitalni nomadi, kojima Aminess nudi spoj boutique udobnosti, vrhunske usluge i povezanosti s lokalnom sredinom.
Obitelji s djecom, ali i brojni drugi gosti poput parova i skupina prijatelja, sve više traže doživljaje van klasičnih “ležaljka + more” aranžmana. Žele aktivnosti, prirodu, ali i odmor i zato je njihov primarni odabir fleksibilna, praktična “all-in-one” destinacija koja ima od svega pomalo.
Aminess Vival hoteli nude upravo to - idealan spoj opuštanja i dinamičnih sadržaja za ljubitelje aktivnog odmora i obitelji.
Maradiso by Aminess objedinjuje pristupačne i autentične hotele u neposrednoj blizini mora, koji gostima nude izvrstan omjer cijene i kvalitete, uz istinski doživljaj mediteranskog načina života. Ovakav stil smještaja odgovara gostima koji su željni autentičnog, iskrenog, “nepomodnog” mediteranskog gostoprimstva, a da pritom cijene jednostavnost, lokalni šarm i “slow travel” pristup.
Aminess Style Camping okuplja premium kampove s visokim standardima usluge i bogatom gourmet ponudom, namijenjene gostima koji žele spoj prirodnog okruženja i vrhunskog komfora. Radi se o savršenom mjestu za ljubitelje glampinga, iako će u ovim kampovima na svoje doći i gourmet entuzijasti, parovi ili manja društva koja povezuju boravak u prirodi i ekskluzivnost.
Sve je više gostiju kojima je prioritet zdravlje, boravak u prirodi, multifunkcionalne kamperske zajednice te pristupačnost i “community” doživljaj, pogotovo među mlađim obiteljima i milenijalcima. Aminess Planet Camping stvoren je zato za ljubitelje prirode i aktivnog odmora, s posebnim naglaskom na obiteljske sadržaje i outdoor aktivnosti.
Aminess je s novom brending arhitekturom prepoznao duh vremena i potrebe suvremenih putnika, nudeći im sadržaj koji odgovara upravo njihovom načinu putovanja. Takvim promišljenim pristupom kompanija ne prati trendove, već ih postavlja, ostajući korak ispred ostalih u domaćem turizmu. Upravo zato Aminess danas ne samo da nudi smještaj, već oblikuje nova turistička iskustva u Hrvatskoj.