Tijekom nastupa na poluvremenu Super Bowla Kendrick Lamar nosio je tenisice Nike Air DT Max '96, broš vrijedan 68.000 dolara i svijetle bootcut traperice. No, neočekivano, upravo su traperice privukle najviše pažnje.
Među brojnim reakcijama na Lamarov nastup nekoliko tema neprestano se ponavljalo: njegov otvoreni napad na Drakea, koji je meta njegovog sveprisutnog diss-track hita Not Like Us, iznenadni dolazak Serene Williams, izviždana Taylor Swift te spomenute traperice.
Traperice postale viralni hit
Široke traperice na Lamaru, koji je visok 165 cm, brzo su postale viralni hit. Jedan korisnik društvenih mreža čak je napisao da je to najbolji oglas za traperice koji je vidio u posljednje vrijeme.
Nažalost, ako ste razmišljali o nabavci istog modela, treba imati na umu da su traperice o kojima je riječ, Celine Flared Surf Jeans in Summer Dazed Wash Denim, koštale oko 13.000 dolara. I, naravno, trenutačno su rasprodane na službenoj stranici Celinea.
@andreacardona855 Who knew these would make a comeback… 🤷🏻♀️ #superbowl #superbowlliv #kendricklamar #halftimeshow #fyp #fypシ ♬ original sound - Andrea
Ovo mu nije prvi nastup na Super Bowlu
Podsjetimo, Kendrick Lamar nastupio je na poluvremenu Super Bowla. Ovo mu nije bio prvi nastup na Super Bowlu jer se pojavio na pozornici s Dr. Dreom i Snoop Doggom 2022., no sada je on bio glavna zvijezda.
Reper je prije nastupa rekao da se veseli što dovodi hip-hop na prvenstvo NFL-a. Najavljujući svoj nastup na Super Bowlu 2025., Lamar je prošlog rujna rekao: "Rep glazba je i dalje najutjecajniji žanr. A ja ću biti tamo da podsjetim svijet zašto. Izabrali su pravog."
@nfl THEY NOT LIKE US #kendricklamar #nfl #superbowl #applemusichalftime @Apple Music @Roc Nation ♬ original sound - NFL
Nije ništa plaćen za nastup
NFL je u prošlosti rekao da ne plaća izvođače za njihove nastupe na poluvremenu, već samo pokrivaju troškove produkcije.
Naime, Apple Music plaća NFL-u 50 milijuna dolara svake godine da sponzorira nastup u poluvremenu Super Bowla, a uključeni umjetnici dobivaju približno 15 milijuna dolara, koje potroše na svoju produkciju. Taj novac potroši se na honorarne radnike, koji uključuju scenografe, osiguranje, plesače i marketing, ali ne pokriva plaću pjevačima.
Izvođači ipak odlučuju nastupati besplatno jer vide druge prednosti koje proizlaze iz nastupa.