Filmske ikone Al Pacino i Robert De Niro ponovno su udružili snage, no ovoga puta ne na velikom platnu, već u prvoj zajedničkoj modnoj kampanji za luksuzni brend Moncler. Nakon suradnji na filmskim klasicima, legendarni glumci zvijezde su kampanje naziva Warmer Together (Toplije je kad smo zajedno).
Kampanja ih prikazuje u opuštenom druženju, odjevene u najnoviju zimsku kolekciju, a sve s ciljem slavljenja prijateljstva, povezanosti i ljudske topline.
"Toplina nikada nije bila stvar vanjštine", kaže De Niro u jednom od isječaka iz kampanje. "Uvijek je bila o onome što se događalo iznutra." Pacino se nadovezuje: "Prijateljstvo je najveća stvar koju možete imati. Prijatelji, ljudi s kojima dijelite isti svijet. Postoji jednostavno urođeno povjerenje. I razumijevanje života."
Predsjednik i izvršni direktor Monclera, Remo Ruffini, objasnio je dublju poruku koja stoji iza suradnje. "Desetljećima je Moncler bio povezan sa zimom i puf jaknama, ali uvijek sam osjećao da je Moncler o nečemu dubljem: ljubavi i osjećaju zajedništva", izjavio je Ruffini. "Kroz svoju priču o prijateljstvu, Al Pacino i Robert De Niro utjelovljuju sve za što se Moncler istinski zalaže: privrženost, toplinu i vjerovanje da smo svi bolji i topliji zajedno."
Kampanju je u New Yorku snimio priznati fotograf Platon, a priča o prijateljstvu dvojice glumaca ispričana je kroz seriju crno-bijelih fotografija i kratkih filmova. Fokus je na pet ključnih tema: prijateljstvo, poštovanje, povezanost, povjerenje i toplina. Kao glazbena podloga, Monclerov ambasador Tobe Nwigwe i njegova supruga Fat snimili su obradu klasika Billa Withersa Lean on Me.
Kampanja je odmah izazvala gomilu pozornosti na društvenim mrežama. "Ovo je reklama kakvu smo trebali", pišu ljudi.