Hit punjeni krumpiri stigli i u Split: Splićani otvorili fast food Spuddy

Foto: Spuddy Split/TikTok

U SPLITU je u petak otvoren Spuddy, vijest je prenijela Slobodna Dalmacija. Vlasnici su mladi Splićani: 23‑godišnjak Igor Mimica i 24‑godišnjak Antonio Anđelić, poznat na TikToku kao Nucciibebo. Kako kažu, na ideju su došli prije godinu dana kad su u Engleskoj probali punjene jacket potatoes.

Smatraju kako u Dalmaciji ne postoji ništa slično, te da će ljudima ovako nešto ući u naviku. "U gradu se više ne možeš pošteno najesti za 10 eura", rekao je jedan od vlasnika novog lokala. Njihova porcija, kako kažu, teži 600 do 700 grama.

>> Ludnica u centru Zagreba zbog Spud Buda, tinejdžeri stoje u redovima. Bili smo

Poznati koncept - sada u Splitu

Spuddy je konceptualno gotovo identičan zagrebačkom Spud Budu, i to ne samo u ideji nego i cijenama - ponuda se kreće od 9 do 12 eura, a nadjevi uključuju chilli con carne, trganu svinjetinu, prženi grah i velike količine cheddar sira.

I Spuddy u Splitu uvodi pravilo prema kojem prva narudžba svakog dana ide - besplatno. Riječ je o principu preuzetom iz britanske ulične gastronomije, gdje se praksa "first person freebies“ koristi kao način privlačenja gostiju. Ista praksa već se provodi u zagrebačkom Spud Budu, koji je sličan koncept uveo još pri samom otvaranju.

@spuddy.split Dan sa @FraneDrvo21 #spudcroatia #spudsplit #spuddy ♬ original sound - Spuddy

Što se tiče čekanja na narudžbe, ovdje priprema traje oko pet do deset minuta. Prilikom plaćanja gosti dobivaju broj kako bi mogli pratiti kada je porcija spremna. Krumpiri se poslužuju u plastičnim posudicama, baš poput onih iz zagrebačkog Spud Buda, a lokal ima i terasu za sve one koji žele pojesti na licu mjesta.

Punjeni krumpir stiže i u Osijek i Rijeku

Koncept nije ostao samo u Zagrebu i Splitu: ovoga se mjeseca najavljuju otvaranja i u Osijeku (Spud Lega) te u Rijeci (Spud Food). Pečeni zdrobljeni krumpir s bogatim nadjevima, nazvan spud, postao je fenomen koji se popriličnom brzinom širi Hrvatskom.

Svemu pridonosi njegova viralnost odnosno popularnost na Tik Toku, koju je započeo Hrvoje Drahotusky, vlasnik Spud Bud Zagreb. Koliko će ovaj trend potrajati - ili će "nadrasti" trenutnu pomodnost i ukorijeniti se i kod nas - tek ćemo vidjeti. No zasad je jasno da je Hrvatska dobila svoj novi street food hit.

Spud Bud Zagreb podržava

Zanimljivo je i to da je Hrvoje Drahotusky, vlasnik zagrebačkog Spud Buda, otvoreno podržao splitsku verziju. Na TikToku Spuddy Splita objavljen je video u kojem ga pitaju: “Hoće li se Spud Bud Zagreb ljutiti?”, na što Drahotusky odgovara: “Što bih se ljutio, tu sam da podržim. Moramo se međusobno podržavati.”

"Krumpiri se moraju držati skupa", zaključili su.

@spuddy.split Odgovor korisniku @penakamen 2 krumpira bratska ❤️@Spud Bud Zagreb #spudcroatia #spudsplit #spuddy ♬ original sound - Spuddy

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.