KAKO glazbu učiniti višesenzornom? Možete gledati omot albuma dok ga slušate, no sada ga možete i - okusiti. Upravo to je napravio Ed Sheeran, koji je u suradnji s poznatim njujorškim brendom sladoleda Van Leeuwen svoj nadolazeći album pretvorio u jedinstvenu ledenu slasticu, piše Food & Wine.
Njegov osmi studijski album, "Play", izlazi u petak, 12. rujna, a četverostruki dobitnik nagrade Grammy odlučio je obožavateljima ponuditi slatki zalogaj inspiriran njegovim novim albumom.
Već od 10. rujna, Sheeran i Van Leeuwen lansiraju sladoled Play Pink, ograničeno izdanje inspirirano novim albumom britanskog umjetnika. Kao i omot albuma, novi okus sladoleda ima živopisnu ružičastu nijansu, no to nije jedina poveznica s glazbom.
Pjevač je prethodno opisao album "Play" kao povratak "velikom popu", a ta se energija odražava i u suradnji s Van Leeuwenom. Play Pink donosi vesele okuse s ružičastom bazom sladoleda s okusom punča, pomiješanom s pitajom i komadićima kolača od guave. Ograničeno izdanje bit će dostupno u većini slastičarnica Van Leeuwen u New Yorku dok isteka zaliha.
Ovo nije prvi put da brend sladoleda surađuje s poznatom osobom. Van Leeuwen je izgradio reputaciju na suradnjama s brojnim poznatim osobama. Ranije ovog ljeta udružili su se s Kylie Jenner na sorbetu od breskve i manga, a u lipnju 2024. sa Sabrinom Carpenter na sladoledu s okusom espressa. Popis suradnika uključuje i NBA zvijezdu Jimmyja Butlera te pjevačicu Maren Morris.