Producent Barbie otkrio tajnu uspjeha filma

Screenshot: YouTube

BARBIE je postala pravi ljetni blockbuster. Film je u kinima zaradio preko 1.4 milijarde dolara te se spominje kako bi Ryan Gosling mogao dobiti nominaciju za Oscara u kategoriji za najbolju mušku sporednu ulogu.

Film je pušten u kina u istom trenutku kad i Oppenheimer Christophera Nolana. Fenomen Barbenheimer ujedinio je ljude i vratio zainteresiranost za kina kakva je bila prije pandemije koronavirusa. Na filmu je radila redateljica Greta Gerwig, a Margot Robbie utjelovila je Barbie.

Producent filma David Heyman u razgovoru za Deadline otkrio je tajnu uspjeha na kino blagajnama. Ono što je godinama u sjeni prerada, superherojskih filmova i raznih nastavaka, sada je konačno izašlo na vidjelo.

"Jedan od razloga zašto je film tako dobar je originalnost. Postoji velika strast za originalnošću. Greta Gerwig je umjetnica i ona pomiče granice mogućeg. Film je zabavan, tematski bogat i vrlo dirljiv. Bilo je izazovno, naravno, ali kad smo ga napravili, osjetili smo duh zabave koji je odjekivao produkcijom", rekao je Heyman.

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.