Povodom 15. obljetnice osnutka, Xiaomi je predstavio svoj prvi električni SUV – YU7, koji dolazi nakon uspjeha s limuzinom SU7, čijih je preko 258.000 primjeraka već isporučeno.
To je novi korak u automobilskom širenju ovog kineskog tehnološkog giganta.
Iako će cijena biti službeno objavljena u srpnju 2025., izvršni direktor Lei Jun već je odbacio nagađanja o početnoj cijeni od 199.000 juana (oko 27.600 dolara).
YU7 je srednje-veliki do veliki električni SUV, razvijen na platformi Modena, a dimenzije su mu:
Dostupan je u devet boja karoserije, uključujući smaragdno zelenu inspiriranu kolumbijskim draguljima, narančastu i metalik titan.
Vanjski detalji uključuju električne kvake koje se uvlače, UWB podršku za otključavanje putem pametnog telefona i ambijentalnu rasvjetu.
Unutrašnjost donosi potpuno kožom presvučenu kabinu, s Nappa kožnim "zero gravity" sjedalima sprijeda (nagib do 123° i 10 točaka masaže), dok straga putnici imaju 135° električni nagib i vlastiti 6.68-inčni touchscreen za upravljanje klimom, glazbom i navigacijom.
Nadzorna ploča ima "HyperVision" ekran širine 1.1 metar, koji se sastoji od tri Mini LED zaslona visoke gustoće piksela (108 PPD). Sustav prikazuje sve – od vožnje i medija do slika iz mrtvog kuta.
U središtu vozila nalazi se četverostruki kontroler (4-in-1) koji objedinjuje infotainment, asistenciju u vožnji, kontrolu vozila i komunikaciju. Pokreće ga Snapdragon 8 Gen 3 čip (4nm) koji omogućuje paljenje za 1.35 sekundi i over-the-air nadogradnje za 15 minuta.
YU7 dolazi u tri izvedbe:
YU7 RWD (stražnji pogon):
YU7 Pro AWD (pogon na sve kotače):
YU7 Max AWD:
Svi modeli koriste Xiaomi platformu od 800V s karbidom silicija i V6s Plus elektromotore, uz 5.2C brzinu punjenja, što omogućuje do 620 km dosega u samo 15 minuta punjenja.
Baterije i doseg (CLTC)
Karoserija je izrađena kao "oklopna kavez-struktura" sa:
Do sada je obavljeno više od 50 pasivnih sigurnosnih testova.
Svi modeli standardno dolaze s:
YU7 koristi Xiaomijev vlastiti sustav za asistiranu vožnju, koji je ključni dio njegove dugoročne strategije u automobilskoj industriji.
YU7 je prvotno trebao biti predstavljen na Shanghai Auto Showu u travnju, no premijera je odgođena nakon smrtonosne nesreće u kojoj je sudjelovalo jedno od autonomnih testnih vozila Xiaomija. Nakon toga je uslijedila interna revizija sigurnosnih protokola i javne komunikacije.