IAKO će ovaj tjedan biti u znaku nove generacije modela RAV4, daleko značajnije je obećanje čelnog čovjeka Toyote.
Govoreći na financijskoj prezentaciji početkom ovog mjeseca, predsjednik Toyote Koji Sato rekao je: "Automobil nije automobil ako nije zabavan. Zato nikada nećemo dopustiti da naši automobili postanu roba široke potrošnje."
Smatra da klasično osvježavanje modela, bolja potrošnja goriva i novi dizajni jednostavno nisu dovoljni. Umjesto toga, želi emocionalne i strastvene proizvode koji se povezuju s potrošačima. Naime, on smatra da kupci više nisu vođeni čistim razumom uspoređujući performanse i opremu. Pomalo neočekivano jer se Toyota smatra jednim od onih proizvođača koji igraju na sigurno nudeći prije svega sigurna i pouzdana vozila, koja su često smatrana pomalo dosadnima.
Ipak, da se nešto događa, najavili su sportski modeli GR86 i Supra, ali i lansiranje sportskih GRMN izvedbi.
No, posljednjih godina tvrtka je razvila svojevrsnu „podvojenu osobnost" – uz praktične modele poput Camryja i Corolle, tu su i sportski GR86 i Supra. Supra je dobila Final Edition izdanje i nije bila prodajni hit, dok se pak sportski Yaris i Corolla itekako traže.
Uz ultimativne sportaše u Toyoti pripremaju još sportskih novosti ili bar izvedbi koje mirišu na sport i adrenalin.
Najbolji primjer je novi RAV4 koji je odmah dobio i GR Sport inačicu. S 324 KS sinergijskog učinka ovaj je SUV jači i od najsportskije Corolle, GR Corolle. Da, šesta generacija želi se pohvaliti dinamičnom formom, pa i zaigrati na emocije koje nadilaze užitak u praktičnosti. Pritom imajte na umu kako europska verzija zbog homologacije i zadovoljavanja emisijskih standarda ima 300 KS.
Postavljen na 20-inčne kotače, ovaj obiteljski SUV ima isključivo hibridne pogone, a ovdje se radi o plug-in hibridu. Kombinacija je to 2,5-litrenog benzinca i dva elektromotora, a uz više snage model dobiva sportsko podvozje i dekoraciju. GR inženjerski tim potrudio se napraviti maksimum u zadanim okvirima, a sudeći po svemu, posao je odlično odrađen.
Što dalje slijedi, tek treba vidjeti, ali zasad izgleda dobro.