Fiat se ponovno udružuje s globalnom glazbenom ikonom Shaggyjem, nezamjenjivim glasom koji je oživio uvijek aktualni hit Boombastic.
Povodom obilježavanja 30. godišnjice originalne pjesme, Shaggy je snimio novu, suvremenu obradu i novi videospot u kojem se pojavljuje i Fiat Grande Panda. Prateći singl "Boombastic (Fantastic)" objavljen je širom svijeta pod okriljem Universal Musica.
Inspiriran legendarnom pjesmom, Fiat je kreirao svoju reklamu za predstavljanje nove verzije modela Grande Panda i za širenje poruke da je "Život Pandastičan". Grande Panda predstavlja suštinu preporoda brenda Fiat i temelj je nove ere za ovu marku.
Novi "obiteljski prijevoznik" ima i društveno važnu ulogu zahvaljujući svojoj prilagodljivoj i svestranoj višeenergetskoj platformi, koja može zadovoljiti potrebe i očekivanja kupaca s različitih tržišta i pretvoriti svakodnevicu u nešto fantastično, odnosno – bolje rečeno – "Pandastično".
Grande Panda se svojim dizajnom vraća ravno u osamdesete godine i predstavlja transformaciju talijanske ikone. Talijanski brend želi ponuditi suvremeno, održivo i k budućnosti usmjereno vozilo onima koji žele sudjelovati u prelasku na elektrificiranu mobilnost, pri čemu nudi pristupačan, popularan i stilski usavršen automobil po "pandastičnoj" cijeni.
U spoju retro-futurističke estetike, Grande Panda urbanu mobilnost pretvara u nešto zaista pandastično, što odražava stil života ispunjen zabavom, kreativnošću i osobnošću te obilježava novo poglavlje koje pokreće talijanski dizajn i inspirira pop kultura. Sa živahnim bojama, domišljatim rješenjima i puno karaktera, predstavlja neočekivano i nadmašuje očekivanja.
Spot prikazuje posebnu prostranost obiteljskog prijevoznika, koji nudi jedno od najboljih prostornih rješenja za ramena u svojoj klasi, bez žrtvovanja kompaktnih dimenzija – dužina iznosi 3,99 metara, što je ispod prosjeka klase, visina 1,57 metara i širina 1,76 metara (bez retrovizora). Najnovija Panda je i vrlo udobna, o čemu brine automatski mjenjač s dvostrukim kvačilom te pametna upotreba kvalitetnih materijala, poput instrumentne ploče inspirirane bambusom.
Među najprivlačnijim dizajnerskim karakteristikama ističe se pikselizirana tematika, koja se proteže na prednjem dijelu od sredine gornje maske do farova i odražava kvadratne oblike prozora zgrade Lingotto. Završni element koji novom globalnom modelu daje "pandastični" karakter je izvlačivi spiralni kabel – domišljato rješenje koje čini punjenje jednostavnijim i urednijim nego ikada prije.
Nova reklama, sa živahnim ritmom i šarenim okruženjem, producirana je od strane Movie Magica, a režirao ju je Joseph Kahn.
Grande Panda je u spotu predstavljena kao savršeno vozilo za svakodnevnu urbanu mobilnost, koje zaista utjelovljuje vrijednosti talijanskog brenda svojim talijanskim dizajnom, kompaktnom koncepcijom, inkluzivnim pristupom i održivošću.