Sjećate se impresivnog prototipa Ineos Grenadiera s potpisom njemačkog specijalista LeTecha? Nakon što je više od tisuću potencijalnih kupaca pokazalo ogroman interes, Ineos je potvrdio da ova ekstremna terenska izvedba konačno kreće u serijsku proizvodnju i uskoro će biti dostupna za narudžbu.
Prodaja prvo kreće u Njemačkoj, a tek potom će se proširiti na ostatak Europe.Cijena, očekivano, nije nimalo skromna: karavanska Station Wagon verzija stajat će 170.000 eura bez PDV-a, dok je za monumentalni Quartermaster pickup potrebno izdvojiti 171.000 eura.
Visoka cijena opravdana je opsežnim i vrlo ozbiljnim preinakama. Svaki primjerak svoj život započinje u Ineosovoj tvornici u Hambachu kao model Trialmaster, koji već standardno dolazi s blokadama prednjeg i stražnjeg diferencijala. Vozila se potom transportiraju u radionice LeTecha pokraj Stuttgarta, gdje počinje prava transformacija.
Ključna nadogradnja su portalne osovine koje značajno podižu vozilo od tla, a ugrađuje se i potpuno novi, ojačani ovjes s pet spona. Cijeli paket zaokružuju masivne 37-inčne terenske gume BFGoodrich Mud Terrain, montirane na 18-inčne kovane "beadlock" naplatke.
Ispod poklopca motora nema iznenađenja - kupci mogu birati između provjerenog BMW-ovog 3,0-litrenog šestocilindraša u benzinskoj ili dizelskoj varijanti. No, popis dodatne opreme je podugačak: tu su snažnije kočnice, robusni bočni pragovi i prošireni blatobrani koji daju na agresivnosti.
Za potpunu funkcionalnost na najzahtjevnijim terenima brinu se prednje vitlo, stražnje ljestve za lakši pristup krovnom nosaču i moćna svjetlosna rampa sa šest LED reflektora. Uz doplatu su dostupni i sustav za nadzor tlaka u gumama te stražnja LED svjetla.
Osim vizualne atraktivnosti, preinake donose i drastično poboljšane terenske sposobnosti. Udaljenost od tla povećana je za čak 186 mm i sada iznosi 450 mm, dok je dubina vode koju vozilo može savladati narasla sa standardnih 800 na 1050 mm. Novi ovjes osigurava i znatno veći hod te bolju artikulaciju osovina, što je ključno za svladavanje najtežih prepreka.
Iz Ineosa ističu kako su već zaprimili brojne upite od spasilačkih službi i humanitarnih agencija kojima je ovakvo vozilo prijeko potrebno.
Unatoč robusnoj vanjštini, unutrašnjost nudi neočekivanu dozu luksuza. Svaki primjerak dolazi s potpunom kožnom unutrašnjošću, grijanim prednjim sjedalima, prepoznatljivim safari prozorima na krovu i premium zvučnim sustavom.
Puni naziv ovog terenskog monstruma glasi Ineos Grenadier Trialmaster X LeTech.