Kada je Ferrari predstavio model Amalfi, nasljednika Rome, mnoge je razveselio čistokrvni V8 motor bez električne pomoći, ali i ono što su vidjeli u kabini.
S obzirom na to da je ergonomija sastavni dio osjećaja vožnje, jednako važna promjena onoj ispod poklopca dogodila se u kabini. Kao što se moglo vidjeti na premijeri, novi upravljač sada ima fizičke tipke i pravu tipku za pokretanje motora.
A razlog ove odluke je sasvim jasan – kupci su tako poželjeli. Oni su se žalili da su kapacitivne (osjetljive na dodir) tipke nepraktične i frustrirajuće za korištenje u vožnji. Ferrari je odlučio poslušati korisnike i vratio je fizičke kontrole na volan.
Model Amalfi je prvi s tim promjenama, ali svi budući Ferrariji imat će fizičke tipke, potvrdio je za Autocar Enrico Galliera, direktor komercijalnog odjela Ferrarija. Još bolja je vijest da će se i postojeći modeli moći naknadno prepraviti. Pritom neće trebati mijenjati cijeli upravljač, već samo njegov središnji dio. To će se moći napraviti kod ovlaštenih zastupnika, bez potrebe slanja automobila natrag u Italiju, potvrdio je šef razvoja Gianmaria Fulgenzi za Top Gear.
Podsjetimo, Ferrari je započeo s touch kontrolama na modelu SF90, u želji da uključi najsuvremeniju tehnologiju. No ubrzo su shvatili da to nije "100 % funkcionalno u vožnji". Galliera priznaje:
"Touch tipke su inovativne, ali nismo dovoljno uzeli u obzir da ih ljudi koriste dok voze. Naš je cilj bio - ruke na volanu, oči na cesti - i to nismo postigli." Cilj je bio da sustav bude brz i intuitivan poput pametnog telefona, no u stvarnosti to nije funkcioniralo kako je zamišljeno.
Unatoč kritikama na touch tipke, Ferrari je 2024. zabilježio rekordnu prodaju. Isporučeno je 13.752 automobila, što je porast od 0.7 % u odnosu na prethodnu godinu.
Potražnja je tolika da će se nove narudžbe moći isporučiti tek 2027. godine.