Mercedes-Benz EQS trebao je biti ozbiljna alternativa Teslinom Modelu S kao tehnološki najnapredniji model iz Stuttgarta. Kad se pojavio, mnogi su ga vidjeli kao električnu S-klasu, a u Mercedesu takvu tezu nisu opovrgavali. Naprotiv.
EQS se estetski itekako distancira od S klase. Dizajnerski šef Mercedesa, Gorden Wagener, nedavno je za Autocar priznao da je EQS bio "vjerojatno 10 godina preuranjen", dodavši da vozilo nije bilo ispravno pozicionirano na tržištu.
Wagener tvrdi da nikad nije bila namjera da EQS bude električna S klasa.
"To nikada nije bio automobil zamišljen kao luksuzna limuzina s vozačem. EQS je vrlo progresivan automobil, a ljudi u toj klasi očekuju dugu haubu i status koji dolazi s klasičnim limuzinama. EQS je potpuno drugačiji."
Wagener stoga kaže da su ga možda trebali reklamirati kao futuristički CLS ili S-klasu Coupe, a ne kao nasljednika prestižne S-klase.
Prošle godine Mercedes je pokušao korigirati smjer i predstavio blagi redizajn EQS-a, uključujući novu masku, no glavni oblik automobila ostao je isti – što nije promijenilo dojam kupaca.
Zbog toga je sada odlučeno da EQS neće dobiti drugu generaciju. Umjesto toga, spojit će se linije S-klase i EQS-a u jedan model koji će nuditi benzinske i električne pogonske sklopove, baš kao što BMW već radi sa 7-icom i električnim i7.
Novi model neće stići prije 2030., što znači da će EQS ostati u ponudi još nekoliko godina. Do tada će dobivati manja osvježenja, s većim ažuriranjem planiranim već sljedeće godine. Ipak, radikalne promjene dizajna neće se dogoditi. Fokus će biti na poboljšanju funkcionalnosti i tehnologije, ali ne i na vizualnom identitetu.