GOTOVO pola novih Ferrarijevih kupaca rođeno je nakon 1985. godine.
Ferrari, talijanski proizvođač luksuznih sportskih automobila, bilježi značajnu promjenu u demografiji svojih kupaca. Prema riječima izvršnog direktora Benedetta Vigne, "40 posto naših novih klijenata je mlađe od 40 godina", što predstavlja porast od 10 posto u odnosu na 2023. godinu, kada je taj udio iznosio 30 posto.
Ovi podaci su iznenađujući s obzirom na povijest ekskluzivnosti brenda. Samo u 2024. godini otprilike 81 posto novih Ferrarija prodano je postojećim kupcima, a 48 posto tih kupaca već je posjedovalo više od jednog Ferrarija. Unatoč smanjenju prosječne dobi, broj novih kupaca nije značajno porastao.
Prošle godine Ferrari je prodao ukupno 13.752 automobila, od čega je 3527 isporučeno u SAD, najveće tržište Ferrarija. Njemačka i Japan slijede s 1827 odnosno 1445 prodanih jedinica. U rekordnoj prodaji sudjelovala je i Kina, koja je s Hong Kongom i Tajvanom odgovorna za kupovinu 1162 nova Ferrarija.
Dolazak modela Purosangue, prvog SUV-a iz Ferrarija, zasigurno je pridonio ovom trendu. Između siječnja i kolovoza 2024. Purosangue je bio drugi najprodavaniji model marke s 1489 isporučenih jedinica, dok je model Roma bio nešto uspješniji s 1870 isporuka.
Za 2025. godinu Ferrari planira dodatno iskoristiti ovaj uspjeh s novim modelima poput 12Cilindri i F80, koji će uskoro stići u prodajne salone. Međutim, ako želite jedan od tih modela, morat ćete pričekati jer je Ferrari već rasprodan do 2026. godine, što znači da nećete moći nabaviti novi model prije početka 2027.