BMW-ov portfelj SUV vozila već je jedan od najopsežnijih na tržištu, no čini se da u ponudi još uvijek nedostaje istinski robustan terenac sposoban konkurirati legendama poput Mercedesa G-Klase ili Range Rovera. Ta bi se praznina uskoro mogla popuniti jer izvještaji govore o novoj perjanici ponude, a njezin dolazak mogao bi označiti kraj za kontroverzni model XM, piše Carscoops.
Prema informacijama iz više izvora bliskih BMW-u, novi terenac trebao bi ući u proizvodnju u drugoj polovici 2029. godine. Iako je glasnogovornik tvrtke odbio komentirati projekt, navodi se da će se model sklapati u tvornici Spartanburg u Južnoj Karolini, gdje se već proizvode modeli X3, X4, X5, X6, X7 i XM.
Novi SUV, interno poznat kao G74, navodno će koristiti unibody platformu sljedeće generacije modela X5, a ne većeg X7, što bi mu trebalo poboljšati sposobnosti na zahtjevnom terenu. S obzirom na to da se električna verzija Mercedesove G-Klase teško probija na tržištu, očekuje se da će BMW za svoj terenski model zadržati motore s unutarnjim izgaranjem.
Sve veći interes BMW-a za avanturistički segment vidljiv je i kroz nedavna izdanja poput X5 Silver Anniversary Edition, koji standardno dolazi s xOffroad paketom. Stoga je sigurno pretpostaviti da će novi model imati robusniji dizajn, ojačani ovjes i specijalizirani softver za terensku vožnju.
Ovaj nadolazeći terenac mogao bi preuzeti mjesto modela XM na vrhu BMW-ove ponude, ali s potpuno drugačijom misijom. XM, prvi samostalni M model od superautomobila M1, vjerojatno neće dobiti izravnog nasljednika, a njegova proizvodnja mogla bi završiti već u studenom 2028. godine.
Čini se da u BMW-u vjeruju kako će robusni terenac bolje odjeknuti među kupcima visoke klase nego XM, koji je prvenstveno usmjeren na cestu. Time se strategija prebacuje s konkurencije Lamborghiniju Urusu na izravni napad na publiku Mercedesove G-Klase.
Ipak, postoji mogućnost i M verzije novog terenca, koja bi konkurirala moćnom Mercedes-AMG G63. Međutim, uvjeriti vlasnike G-Klase da promijene marku neće biti lak zadatak. Prema podacima Edmundsa, čak 65 posto vlasnika G-Klase u SAD-u pri zamjeni vozila ponovno bira Mercedes, što svjedoči o iznimnoj lojalnosti kupaca.