Na razvoju ove Lade radio je Porsche, prodaje se poseban primjerak

DANAS pomalo zaboravljeni Ladin model svojedobno je sasvim solidno kotirao i izvan granica domaćeg tržišta.

Samara je bila prvi prozapadni Ladin model moderne arhitekture koji se nudio i na zapadno europskom tržištu. Bio je popularan i na našim cestama gdje je najčešće uspoređivan s Floridom, a cijenjen je zbog robusne gradnje i jeftinog održavanja, ali i sasvim solidnih voznih svojstava. Ipak, vrijeme ga je pregazilo pa su i posljednji primjerci nakon transakcija od par stotinjaka kuna skončali na kojekakvim otpadima diljem zemlje. 

Vratimo li se u najsvjetlije godine Samare, vrijedi znati kako ovaj model na čijem razvoju je radio i Porsche, u neku ruku kao što je radio i na Mercedesu E500 ili Audiju RS2. Samara je tako završila i u jednoj karoserijskoj radnji u tadašnjoj Zapadnoj Njemačkoj, gdje je podvrgnuta temeljitim modifikacijama. 

Epilog posla koji je odradio Bohse je hibrid četverosjeda i kamioneta s otvorenim stražnjim krajem i stražnjim sjedalom ispod platnenog krova. Pogledate li stražnji tovarni prostor, na njemu je još jedan poklopac ispod kojeg se krije klasičan prtljažnik. 

Takvih primjeraka proizvedeno je nekoliko stotina, a jedan od najočuvanijih je završio u Americi, u ponudi Alphacarsa. S tek 10.600 prijeđenih kilometara i besprijekornim održavanjem predstavlja vremensku kapsulu iz vremena kad su Istok i Zapad daleko bolje surađivali.

>> Opis automobila i bogatu galeriju možete naći ovdje

U svakom slučaju, cijena konkretnog automobila je 28.995 dolara ili nešto više od 25.000 eura. Nije malo. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.