Renault predstavio novo izdanje legendarnog modela

Foto: Renault

MNOGI su ga doživjeli kao duhovnog nasljednika "četvorke" i prepoznali kao jednog od najkorisnijih modela na tržištu, kako u gospodarskim djelatnostima, tako i kada su u pitanju obitelji i avanturisti. Legenda ide dalje. 

Naravno, govorimo o modelima Kangoo te Express, koji su usprkos drastičnoj popularizaciji crossovera uspjeli preživjeti. Tu prije svega mislimo na putničke izvedbe koje su svih ovih godina zadržale visoku razinu popularnosti. 

"Četiri nova modela konstruirana su da ispune najrazličitije potrebe profesionalnih i privatnih kupaca. Da je riječ o istinski kultnom vozilu, potvrđuje više od četiri milijuna prodanih primjeraka od 1997. Renault nas je u novom Kangoou odlučio iznenaditi inovativnim sustavom za lakši bočni utovar Easy Side Access. Novi Kangoo u osobnoj i gospodarskoj inačici bit će dostupan u električnoj izvedbi kako bi odgovorili na izazove gradske mobilnosti”, izjavio je prilikom predstavljanja Mark Sutcliffe, viši potpredsjednik Alijansina poslovnog odjela za laka gospodarska vozila.

Nema sumnje, upravo inovativnim sustavom za lakši pristup Easy Side Access i prilagodbu teretnog prostora Easy Inside Gallery, novi Kangoo iz temelja mijenja način utovara i pristupa teretu.

Easy Side Access je posebno koristan u gradskim središtima i na uskim parkirnim mjestima. Uklanjanjem središnjeg nosača stvoren je najširi bočni otvor na tržištu od 1416 mm, što je dvostruko više u odnosu na prethodnu generaciju.

Easy Inside Gallery je uvlačiva pregrada u unutrašnjosti, inovacija koja omogućuje prijevoz dugih i velikih predmeta iznad razine podnice, čime se oslobađa prostor na tlu.

Moderniji izvana i iznutra, novi Kangoo donosi potpuno novi interijer vodoravne orijentacije s brojnim pretincima za pohranu. Tu su i nova, potpuno redizajnirana sjedala još veće udobnosti. Recimo i kako je na ovom modelu dostupan Renault EASY LINK s novim sustavima za pomoć u vožnji, uključujući digitalni unutarnji retrovizor sa stalnim prikazom. Taj sustav jamči savršenu vidljivost ceste iza vozila, što je osobito praktično za vozila s ugrađenom pregradnom stijenom. Od novih značajki izdvajaju se i sustav za obuzdavanje njihanja prikolice, elektronički nadzor stabilnosti pri kočenju i aktivni sustav kočenja u nuždi.

Kupci će moći birati između dvije duljine, ručnog ili automatskog mjenjača te dizelskog, benzinskog ili električnog motora. Volumen tovarnog prostora seže od 3.3 do 3.9 kubika u standardnoj izvedbi i od 4.2 do 4.9 kubika u produljenoj izvedbi.

Novi Kangoo u putničkoj i teretnoj izvedbi proizvodit će se u Renaultovoj tvornici Maubeuge u Francuskoj, odakle će se plasirati na europsko i međunarodno tržište.


Renault je predstavio i novi Express. Radi se o praktičnom i učinkovitom furgonu namijenjenom manjim poduzetnicima i vlasnicima malih flota koji traže pristupačno vozilo prilagođeno njihovim osnovnim potrebama. Ima ojačana sjedala, izuzetno puno pretinaca (48 l) te utovarni kapacitet od 3.3 do 3.7 kubika.

Novi Express u putničkoj i gospodarskoj proizvodit će se u Renaultovoj tvornici u Tangeru u Maroku, s tim da će Express u gospodarskoj izvedbi biti dostupan na europskim i ostalim tržištima, a u putničkoj samo na tržištima izvan Europe. 

Sve detalje o ponudi na hrvatskom tržištu saznat ćemo na proljeće.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.