Proizveden je prvi primjerak Battiste s Rimčevim pogonom

Foto: Pininfarina

PININFARINA Battista, hipersportski električni automobil s titulom najjačeg automobila iz Italije, upravo je dobio prvi proizvodni primjerak, a moći će ga se vidjeti u kolovozu na Monterey Car Weeku. 

Slučajnost ili ne, samo dan nakon što su Rimac Automobili objavili da je proizveden prvi proizvodni primjerak Nevere, ista vijest dolazi iz tabora Pininfarine. Podsjetimo, Battista je električni bolid s Rimčevim pogonom, ali ga karakterizira nešto drukčiji i po nekim uspješniji dizajn. 

O ukusima se ne raspravlja pa ćemo odmah naglasiti kako su iz Pininfarine najavili prve isporuke ovog ljeta, a pritom su otkrili i neke pojedinosti iz proizvodnje. Automobil se sklapa u tvornici u Cambianu, a na montaži rad tim od deset ljudi. Njima za sklapanje jednog automobila treba oko 1250 radnih sati.

U slučaju personalizirane izvedbe Battista Anniversario, kakvih je prvih pet primjeraka, proces se produžuje na oko 1340 sati. U pravilu za proizvodnju jednog automobila treba oko 18 tjedana.

Nakon pozicioniranja monocoque šasije i montaže dijelova, potrebna su dva dana kako bi se provjerile sve mjere i spojevi. Potom kreće aplikacija boje na nanovo rastavljene panele, što zbog kompleksnosti postupka traje do mjesec dana.

U međuvremenu se sklapa interijer te se po dovršetku lakiranja pristupa finalnom sklapanju vozila. Automobil prolazi još jednu seriju testova, a potom se provjerava upravljački sustav i odvodi vozilo na dinamičko testiranje. 

Pininfarina s automobilom nudi i Eccellenza program održavanja od pet ili deset godina. Tu je i Eterna program za isporuku dijelova potrebnih za popravak nakon nesreće. Na koncu se nudi i Futura program koji jamstvo na vozilo, uključujući baterije, produžuje na deset godina.

Nije poznato hoće li iste programe, uključujući i uslugu tzv. flying doctor servisa, nuditi i u Rimac Automobilima. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.