Volkswagen Golf slavi svoju 50. godišnjicu, što je pravi jubilej za ovaj kultni automobil. Od svih verzija koje su se pojavile tijekom pet desetljeća, GTI je uvijek bio najtraženiji model - barem do pojave R32 verzije. Zanimljivo je da je GTI nastao unatoč tome što većina čelnika Volkswagena nije vjerovala u projekt. Srećom, grupa hrabrih entuzijasta okupila se u tajnosti i ostvarila je svoju viziju.
Kada pritisnete tipku za paljenje i čujete zvuk motora, jednostavno vam se diže raspoloženje. Ovaj novi Golf GTI 8.5 ima poboljšani motor koji sad razvija 20 konjskih snaga više nego prije - ukupno 265 KS. Time se približava GTI Clubsport verziji koja ima 300 KS. Također je poboljšao i ubrzanje - sada stiže do 100 km/h za 5,9 sekundi, što je tri desetinke brže od prethodne verzije koja je trebala 6,2 sekunde. To je samo tri desetinke sporije od Clubsport modela.
Okretni moment ostaje isti - 370 Nm, ali sada je dostupan od 1.600 do 4.500 okretaja u minuti, što je 2.000 okretaja više nego kod prethodnika.
Obnovljeni Golf GTI nije samo snažniji i brži, već se bolje ponaša i u zavojima zahvaljujući električnom diferencijalnom sklopu s višediskim kvačilom. I dalje je jednako zabavan za vožnju, a pritom praktičan za svakodnevnu uporabu.
Problem je što je cijena sada prešla 50.000 eura. Za usporedbu, Golf GTI V s ručnim mjenjačem koštao je 28.000 eura, a s DSG automatikom 30.000 eura.