CHEVROLET je doslovno stisnuo gas i predstavio novu Corvette ZR1X, koju kompanija pozicionira kao pravi američki hiperautomobil i najnapredniji model u povijesti.
Nova Corvette ovime direktno izaziva europske sportaše. Srce vozila čini ručno izrađeni LT7 twin-turbo V8 motor od 5,5 litara koji razvija 1.064 konjske snage pri 7.000 o/min. Dodatnih 186 konjskih snaga osigurava elektromotor na prednjoj osovini, što ukupno daje impresivnih 1.250 KS.
Performanse su na razini hiperautomobila, za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je manje od 2 sekunde, a četvrt milje prelazi za manje od 9 sekundi s brzinom preko 240 km/h na cilju.
ZR1X koristi elektrificiran pogon na sve kotače (eAWD) bez fizičke veze između prednje i stražnje osovine. Baterija od 1,9 kWh puni se regenerativnim kočenjem, bez potrebe za vanjskim punjenjem. Elektromotor na prednjoj osovini aktivan je do brzine od 255 km/h.
Vozilo je opremljeno najnaprednijim kočnim sustavom koji je GM ikad testirao. Iza naplataka nalaze se karbon-keramički diskovi promjera od čak 42 cm, koji su najveći u povijesti Corvettea.
Model će biti dostupan u dvije konfiguracije šasije, obje s magnetskim ovjesom, te s opcijom ZTK Performance paketa za maksimalne performanse na stazi. Dostupan je kao coupe ili kabriolet.
Svaki ZR1X proizvodit će se u Bowling Green tvornici u Kentuckyju, gdje će vrhunski stručnjaci ručno sklapati svaki LT7 motor. Detalji o cijeni i dostupnosti bit će objavljeni uz službeni početak proizvodnje.