Možete li vjerovati da je to Hyundai?

 Foto: Hyundai/Genesis

NAKON više od tjedan dana kako je Hyundai predstavio svoj prvi model u okviru novoustoličenog  premium branda Genesis priče se ne stišavaju. 
 
Iako je start bio pomalo zbunjujući kada je Hyundai novu premium marku nazvao kao i jedan svoj model stvari polako sjedaju na svoje. I to kako. Zbunjeni su podjednako svi, i konkurencija, i mediji, pa i sama javnost.
 
 
Svi osim Hyundaijevih poklonika koji su vjerovali u Hyundai i duboko u podsvjesti se nadali kako će jednom iz Koreje doći nešto više od sivila, automobili koji neće biti prepoznati "samo" kao pouzdani suputnici na duge staze, već i kao ono nešto što budi emocije. 
 
 
Upravo je to Hyundai napravio, a G90 je samo početak. Svjestan kako je svoje ime "ukaljao“ potrošačkim proizvodima za široke mase napravio je isto što i Toyota, lansirao novi brand.
 
G90 je prvi u nizu od ukupno šest modela koji bi trebali parirati ostalim premium predstavnicima, pa tako i njemačkom trojstvu. 
 
 
Hyundai odmah udara u glavu, pa tako napada u centar moći. Prevedeno, G90 mora parirati modelima kao što su BMW serija 7 ili pak Mercedes S klasa. Teško, ali na tržištima izvan Europe možda i moguće. Stoga i ne čudi odluka da se otvaranje europske fronte odgodi do daljnjega. 
 
Jer G90 ima sve, skoro sve. Naglašavamo skoro, jer mu nedostaje jedno bitno svojstvo, a to je tradicija, pedigre ili ako baš hoćete karakter. Da bi poklonike prije spomenutih limuzina pridobili na svoju stranu ne moraju biti isti, već moraju biti bolji. A to G90 nije. Stoga će morati smisliti novi put, različit od onog kojim su dosad vozili i bili vrlo uspješni. 
 
 
Sve ostalo je tu. G90 odlično izgleda i već na prvu ostavlja pravi dojam.
 
Dizajn svih Genesisa potpisuje Luc Donckerwolke, koji je stigao sa mjesta šefa Bentleyevog odjela dizajna. Očekivano sa obzirom da mu zdravi razum nikada nije mogao prihvatiti projekt Bentayge. Hvala mu na tome. 

 Iznutra je G90 jednako upečatljiv. Dosad nezamisliva oprema i kvaliteta materijala staju uz bok najboljima. Rafinirana unutrašnjost je prvi preduvjet za iznenađenje ispod poklopca motora.
 
Stražnji pogon u seriji i AWD uz doplatu, redovito su usuglašeni sa moćnim benzinskim motorima i osam-stupanjskom automatikom. Na vrhu piramide je 5,0 V8 snažan 425 KS sa kojim G90 uhvati 96 km/h za 5,7 sekundi. 
 
 
Sve u svemu Hyundai je odlično pripremio tlo. Sada je na redu marketing, a onda bi pomoglo i malo sreće.  

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.