Luksuzni DS se vraća u Hrvatsku, a DS7 je najava novih vremena

Foto: DS Automobiles

DS se nakon izdvajanja iz ponude Citroena kao zasebna marka na hrvatskom tržištu pritajio, pa i gotovo iščezao, ali sada se priprema novi uzlet.

Jedan od glavnih aduta je DS7 Crossback, obnovljeni model naglašenog stila. Pripada izuzetno popularnom segmentu kompaktnih SUV-ova, a pritom naglašava ekskluzivnost, pa i visoki stil francuske automobilske mode. 

 

Donoseći malo coupevske forme predstavlja se kao najluksuzniji iz Stellantisove lepeze SUV-ova (Peugeot 3008, Citroen C5 Aircross, Opel Grandland), a najuočljivije novosti su novi dizajn prednjih svjetala s naprednom Pixel Led Vision 3.0 tehnologijom. Svako svjetlo čine tri modula, snop svjetla je pri 50 km/h širok 65 metara, a duga svjetla osvjetljavaju 380 metara ispred automobila. Zanimljiv je i tzv. efekt "Chrome Detox" prema kojem se DS odlučio za moderniji izgled s manje kromiranih ukrasa. 

I unutrašnjost je prepoznatljivo luksuzna. Kupac dobiva, po želji, i Nappa kožu, a ovdje se radi o prirodnoj koži, i to u nekoliko verzija. Personalizirana ambijentalna rasvjeta, potpuna oprema i vrhunski komfor karakteristike su ovog automobila koji definitivno želi zaigrati u odabranom društvu. 

Možda najveća novost obnovljenog modela je infotainment sustav. Nova generacija podrazumijeva zaslon dijagonale 12 inča, prepoznaje govor, ali ima i DS Active Scan Suspension koji omogućava individualno namještanje amortizera prema uvjetima koje skenira kamera. A kad smo kod kamera, spomenimo i Night Vision sustav nadzora okoline u uvjetima slabije vidljivosti. 

Moderan izgled se još uvijek kombinira i s klasičnim pogonima. Osim PureTech benzinca sa 130, 215 i 225 KS, u ponudi je i dizelaš sa 130 KS te čak tri plug-in hibrida, i to snage 225, 300 i 360 KS. Snaga najsnažnijeg je jasan signal kako se radi o pogonu iz Peugeota 508 PSE. Dva snažnija hibrida nude pogon na sve kotače, dok baterija kapaciteta 14.2 kWh nudi oko 65 km dosega. 

Konačno, priča za sebe je E-Tense 4x4 360 verzija koja ima dorađeno podvozje, snažnije kočnice, širi trag kotača te vrlo uvjerljive performanse. Na 100 km/h je za 5.6 sekundi, što je u korak s jednim Audijem SQ5.

Lista narudžbi za DS7 koji će se proizvoditi u Mulhouseu se otvara 11. srpnja, a dolazak na hrvatsko tržište valja očekivati do kraja godine, nakon što se DS Automobiles predstavi hrvatskim kupcima. Glede cijena valja očekivati manji rast u odnosu na prethodnika pa bi obnovljeni model trebao kretati negdje od 40.000 eura, odnosno bliže 50.000 ako govorimo o punjivim hibridima. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.