Jaguar kakav je trebao ostati

Foto: TWR

JAGUAR kakvog smo poznavali je gotov. Stigao je novi logo, a uskoro će i neki novi modeli koji se tek moraju iskazati. Ovaj automobil pak ima sve potrebno da bi mu se divili i oni kojima Jaguar nikad nije bio blizu srca. 

Jaguar ulazi u konkurenciju najskupljih automobila. Nakon što nije uspio ugroziti modele iz primjerice BMW-a ili Audija, sad je odlučio pomrsiti račune jednom Bentleyju. A glavno oružje će mu biti električni modeli. Ne zvuči previše uvjerljivo, zar ne? Jedina stvar na koju se ipak možete okladiti je da će Jaguar biti osjetno skuplji. 

Želite li pak pravi Jaguar, evo ga. Ovaj restomod potpisuje TWR ili duže Tom Walkinshaw Racing, tvrtka osnovana 1976. godine.

Osnova je XJS, a sada ima dodatak u imenu Supercat. I pristaje mu jer uz itekako opak izgled ima 10 posto manju masu od originala (1605 kg), a sve zahvaljujući karbonskom odijelu.

Da, dobro vidite, ispušni topovi su na bokovima, a straga je ugrađen ogromni difuzor. Supercat je širi od originala, a dobio je i veću obuću. Ipak, nije se pretjeralo pa su prednji kotači promjera 18 inča, a stražnji broj veći. 

Dodatno učvršćena karoserija, adaptivni ovjes i diferencijal s djelomičnim proklizavanjem su tu za bolje performanse, kao i bitno modificirani motor. I dalje je to V12, ali sada zapremine povećane sa 6.3 na 6.5 litara. Uz prednabijanje daje 660 KS i 730 Nm, i to u kombinaciji ručnog šest-stupanjskog mjenjača.

Supercat je sad uz osjetno veću snagu izgubio na kilama, ali i na broju osoba koje će uživati u njemu. Tu ne mislimo na vlasnike, već na putnike jer stražnjih sjedala više nema. Da, Supercat je dvosjed.

A kad je cijena u pitanju, važnije je reći kako još ima slobodnih primjeraka za narudžbu. Uplaćuje se depozit od 35.000 GBP, a početna cijena je 225.000 GBP. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.