Ovo je sedam finalista u izboru za Europski auto godine

Foto: COTY, press

ŽIRI najpoznatijeg izbora za automobil godine izabrao je sedam finalista. 

Od 27 nominiranih automobilskih noviteta, u uži izbor sedam najboljih ušlo je čak pet električnih modela, a među njima su očekivano svi redom crossoveri. Zanimljivo je da se među finaliste nisu probili noviteti o kojima se u posljednje vrijeme puno govorilo, poput BMW-a iX1, Honde Civic i Opel Astre, ali ni najjeftinijeg europskog sedmerosjeda – Dacije Jogger.  

U finale su, tako, abecednim redom ušli sljedeći modeli.

 

Jeep Avenger je maleni kompaktni crossover razvijen posebno za europsko tržište. Od ovog modela u Jeepu, ali i cijelom Stellantisu očekuju veliki tržišni uspjeh. 

Kia Niro je ovdje možda najsvestraniji model. Dobio je brojne pohvale, a ono što svakako valja imati na umu jest da se nudi u svim kombinacijama, od fosilne preko hibride do plug-in hibrid i električne izvedbe.

Nissan Ariya je električni adut koji mnogi doživljavaju kao novo poglavlje priče započeto modelom Leaf. Automobil je to koji se tek treba pokazati na europskom tržištu.

Peugeot 408 je još jedan podignuti model, ali u originalnijoj kombinaciji koja uzima nešto coupeovskih gena. Model se nudi i s konvencionalnim motorima, a nastoji marku progurati prema premium niši.

Renault Austral je novo ime na sceni. Zamjenjuje Kadjara, nudi se kao fosilaš, ali i kao plug-in hibrid. Model je značajan jer donosi drastično podizanje kvalitete, ali i tehnološki napredan koncept interijera. 

Toyota BZ4X ili Subaru Solterra, kako vam draže, prvi je električni model ovih marki. Ako je Toyota bila iole temeljita kao kod hibrida, ovo bi mogla biti dobra stvar. 218 KS snage i 530 km dosega ide tome u prilog. 

Volkswagen ID. Buzz se probio u finale zahvaljujući originalnom konceptu. Mogao bi biti veliki hit, što potvrđuje i preko 20.000 narudžbi. 

Pobjednik izbora bit će proglašen 13. siječnja 2023. godine na salonu automobila u Bruxellesu. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.