FOTO Volkswagen obnovio ID.3

Foto: Volkswagen

VRIJEME leti, pa je tako donedavni novitet iz Volkswagena stigao na red za modernizaciju.

Zvuči nevjerojatno, ali ID.3, prvi model iz ID obitelji koji je predstavljen 2019. godine, prolazi kroz svoj prvi redizajn. Prozvan Golfom novog električnog doba, ID.3 je model kojim je Volkswagen napravio možda i najveći iskorak u svojoj povijesti. 

Sada model prolazi kroz "sveobuhvatnu nadogradnju", koja počinje obnovljenim dizajnom. ID.3 tako dobiva novo, sportskije lice s novim svjetlima i odbojnikom, a nastavlja se i novim prednjim poklopcem. Svojim izgledom sada mijenja vizualni doživljaj prednjice vozila te u Volkswagenu objašnjavaju da "sada izgleda dulje jer je 'crna traka' ispod vjetrobranskog stakla uklonjena, a udubljeni dijelovi sa strane stvaraju dodatni vizualni dojam produljenja".

Straga su promjene teže uočljive, a tiču se svjetala. Svjetla kočnica sada formiraju oblik slova X, a svjetlosni elementi su minimalno povećani. Kao što pokazuju službene fotografije, Volkswagen uvodi i novu nijansu zelene boje nazvanu Dark Olivine. 

Dimenzije automobila su ostale načelno iste (4261 x 1809 x 1562 mm), ali ipak postoji razlika - ID.3 je sada 6 mm niži. 

U kabini su sve promjene navodno izvedene u skladu sa željama korisnika. Automobil je tako dobio nove obloge od mekanijeg materijala, a uveden je Artvelours Eco materijal od reciklirane plastike. Prednja armatura se nije mijenjala, ali je sada ugostila nove otvore ventilacije s oznakom modela.

Digitalni kokpit ima 5.3-inčni zaslon, dok je onaj infotainmenta dijagonale 12.3 inča. Svemu se opcijski pridružuje AR head-up zaslon s projekcijom informacija 10 metara ispred vozila. Naravno, sigurnosna oprema i ponuda sustava asistencije su potpune. 

ID.3 posjeduje i V2X (vehicle-to-everything) tehnologiju putem koje može komunicirati s kompatibilnim vozilima i infrastrukturom na udaljenosti do 800 metara. 

Dolazimo i do pogona gdje samo treba ponoviti gradivo. Nude se dvije baterije kapaciteta 58 i 77 kWh, koje osiguravaju doseg od 426 odnosno 546 km po WLTP-u. Straga smješten elektromotor daje 204 KS i 310 Nm te s njim izvedba Pro do 100 km/h stiže za 7.3 sekunde, a Pro S s većom baterijom za 7.9 sekundi. Brzina je limitirana na 160 km/h.

Izvedba s manjom baterijom kompatibilna je s punjačima snage do 120 kW, što znači 5-80% kapaciteta za 35 minuta. Model s većom baterijom, ID.3 Pro S, može se puniti na punjačima snage i do 170 kW, što vrijeme punjenja do 80 posto skraćuje na manje od pola sata. 

Novost je Plug & Charge opcija, koja omogućava "dvosmjerno punjenje u budućnosti i kod kuće u kombinaciji s odgovarajućim sustavom upravljanja energijom u kući".

Lista narudžbi za novi ID.3 otvorena je u Njemačkoj još potkraj prošle godine, a početak ponude je na 43.995 eura. Iz Volkswagena su najavili start isporuka do kraja godine uz uvrštenje još jedne izvedbe s manjom baterijom. Recimo i kako potpuno novi ID.3 na tržište dolazi 2026. godine. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.