FOTO Predstavljen Austral, najvažniji SUV model u ponudi Renaulta

Foto: Renault

NAKON poduže medijske kampanje Renault je razotkrio svoj novitet godine - Austral.

Kao što je poznato, radi se o nasljedniku Kadjara koji usprkos dopadljivom dizajnu i zvučnom imenu nije izdržao više od jedne generacije. U Renaultu su odlučili krenuti ispočetka i početi graditi priču oko kompaktnog SUV-a koji bi sada trebao iznenaditi brojne etablirane rivale. Istina, teško da će pomesti konkurenciju, ali bi mogao napraviti zapažen rezultat. Uostalom, Captur je upravo to učinio u stepenicu nižoj klasi. 

Recept je poznat, a to je da Austral osnovu dijeli s Qashqaijem, ali uz potpuno novi dizajnerski izraz. Donosi sportski karakter uz određenu dozu robusnosti, a sve u okviru linija predstavljenih na Méganeu E-Tech Electricu. Kao i u slučaju Scenica prije par godina, vanjski dizajn upotpunjuju veliki kotači, promjera do čak 20 cola. 

Austral pritom ne koketira s crossoverima, već nudi pravi SUV nastup. Podnica je postavljana 170 mm od tla, prevjesi su minimalni, a donji dio karoserije i podvozje dobivaju zaštitu. Ovo je ipak Renault, pa ne nedostaje tehnoloških inovacija poput LED svjetala s hologramskim 3D efektom te potpuno novog izgleda logotipa marke. 

Austral je dugačak 4.51 m, širok 1.83 m i visok 1.62 m. Nema sumnje, pravi je komad auta koji bi uz markantan nastup morao osigurati i prostranu kabinu. 

Vratimo li se na svjetla, valja reći kako ponuda uključuje tri izvedbe, i to Pure LED Vision, Adaptive LED Vision i Matrix LED Vision. Potonja uključuju dinamične pokazivače smjera te dnevna svjetla u obliku slova C.

 

Interijerom dominira digitalni kokpit izveden u sklopu slova L s 12.3-inčnom prednjom pločom s instrumentima na koju se nadovezuje okomito orijentiran 12-inčni zaslon infotainmenta. U pitanju su HD ekrani s frekvencijom osvježavanja od 60 Hz.

OpenR zaslon nudi četiri različita prikaza, i to: Classic (brzina, broj okretaja), Navigation (karte), Zen (minimalistički prikaz) i Road (vizualni prikaz ceste kojom se krećete i trenutnog prometa). Tu je i pet widgeta (potrošnja goriva, tlak u gumama, prijeđena udaljenost, pokazatelj eko-vožnje i glazba). 

Odmaknete li se od ploče, uočit ćete četvrtasti upravljač, ali i dojam osjetno kvalitetnije izvedbe interijera. U Renaultu kažu kako je Austral jedan od najprostranijih modela u segmentu, ali najpraktičnijih. Putnici na stražnjoj klupi imaju 27.4 cm prostora za koljena, što je među najboljim vrijednostima na tržištu. Stražnja klupa je uzdužno pomična, s regulacijom naslona, a prtljažnik guta do 575 litara. 

Prije spomena motorizacije recimo kako su apsolutna novost u ponudi paketi opreme Esprit Alpine i Iconic Esprit Alpine. Na opremljenost ne treba trošiti riječi. Dovoljno je reći da se nudi gotovo sve, pa i do 32 sustava asistencije u vožnji. 

U ponudi motora nema dizelaša, a sve dostupne jedinice su hibridne. Opremljen E-TECH Hybrid pogonom s 48 V baterijom i novim mild hibridnim pogonom (Mild Hybrid Advanced) s 12 V baterijom omogućava do 80% gradske vožnje na struju, ali i vrlo uvjerljiva ubrzanja. Raspolaže s 200 KS, a prosječno troši 4.6 l/100 km. 

1.2 benzinac u mild hibrid režiji donosi još manju potrošnju, a predstavlja se kao svojevrsna zamjena za dizelaša. U ponudi je i 1.3 turbo benzinac koji se nudi u dvije izvedbe, sa 140 i 160 KS. 

Lista narudžbi otvara se polovicom godine, dok će prve isporuke uslijediti na jesen. Cijene su nepoznate, ali je realno očekivati start na više od 30.000 eura.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.