NAJPOPULARNIJA Dacia i jedan od najprodavanijih modela u Europi upravo je redizajniran. Ali kad dolazi nova generacija?
Odgovor na to pitanje mogao bi biti uskoro poznat. Prema trenutnim informacijama, ovo je bio drugi, ujedno posljednji redizajn aktualne generacije. Potpuno novi model novog izgleda na tržište bi trebao stići 2028. godine.
Renderi koje je objavio magazin Kolesa pokušavaju predvidjeti kako bi mogao izgledati novi Sandero u Stepway izvedbi, iako bi i standardna hatchback verzija trebala zadržati većinu dizajnerskih rješenja. Budući da Dacia još nije započela javna testiranja, ovi digitalni prikazi ostaju čista spekulacija. Ipak, daju nagovještaj u kojem bi smjeru sljedeći Stepway mogao krenuti.
Dizajn izgleda suvremenije u odnosu na aktualni redizajn, premda se može raspravljati o tome predstavlja li uistinu poboljšanje.
Prednji dio dobiva tanja prednja svjetla uokvirena tankim dnevnim svjetlima, crnu donju masku hladnjaka i uredno oblikovane okomite otvore za zrak koji bi poboljšali protok zraka i vizualno izoštrili prednji dio.
>> FOTO Novi Sandero: Najprodavaniji auto u Europi dobio novo lice i pogone
Cjelokupan prednji dio djeluje uredno, no bočna linija izgleda nešto neuobičajenije. Dok trenutačni model ima mekše obline i proširene blatobrane sprijeda i straga, Sandero na renderima oslanja se na ravnije linije, što donekle podsjeća na Kijin Tasman, čiji je dizajn izazvao podijeljena mišljenja.
Bez obzira na konačan izgled serijske izvedbe, očekuje se da će Sandero i Sandero Stepway iz 2028. zadržati poznate pogonske opcije.
Osnovni modeli trebali bi nastaviti koristiti 1,0-litreni TCe turbobenzinski trocilindraš sa 110 KS, dok bi se 1,2-litrena izvedba s oko 120 KS također trebala vratiti u ponudu.
Sve je više govora i o elektrifikaciji. Prema izvješćima, trenutačni Stepway uskoro bi mogao dobiti hibridnu verziju, a sljedeća generacija gotovo će sigurno ići tim putem.
Najizgledniji hibridni sklop kombinirao bi 1,8-litreni atmosferski benzinski motor s elektromotorom i kompaktnom baterijom kapaciteta 1,4 kWh, uz ukupnu snagu od oko 155 KS. Ovaj pogon je nedavno debitirao u Bigsteru, a zatim stigao i u Duster.
Bez obzira na dizajn, Sandero će za tržišni uspjeh morati zadržati bar jednu karakteristiku prethodnika, a to je povoljna cijena. Uspije li ostati dovoljno niska, bit će to i dalje najprodavanija Dacia, ali i jedan od najprodavanijih europskih modela.