BYD-ov luksuzni brend YangWang službeno je lansirao U8L, produženu verziju svog impresivnog terenca, na kinesko tržište. Iako je njegova cijena visoka za lokalne standarde, u usporedbi s premium SUV-ovima na zapadnim tržištima, U8L se čini kao iznenađujuće povoljna kupnja s obzirom na ono što nudi, piše CarsCoops.
U8L je, kao što mu ime sugerira, duža varijanta standardnog modela U8 predstavljenog prije nekoliko godina. Karoserija je produžena za značajnih 372 mm, dok je međuosovinski razmak narastao za 200 mm, osiguravajući osjetno više prostora u unutrašnjosti. Cijene u Kini kreću od 1.300.000 juana, što je otprilike 181.000 dolara. Za rezervaciju je potrebno uplatiti polog od 20.000 juana, odnosno oko 2.790 dolara.
Pozicioniran kao perjanica luksuza, U8L cilja na kupce koji bi inače razmatrali Bentley Bentaygu ili Rolls-Royce Cullinan, ali preferiraju domaći proizvod. Iako se možda ne može mjeriti s prestižem europskih rivala, nadmašuje ih naprednom tehnologijom.
Opremljen je sustavom autonomne vožnje DiPilot 600, koji koristi tri LiDAR senzora i omogućuje funkciju "Navigate On Autopilot" na autocestama i gradskim prometnicama. Standardna oprema uključuje i karbon-keramičke kočnice te napredni hidraulički sustav ovjesa Disus-P.
Jedna od najfascinantnijih značajki, preuzeta sa standardne verzije, jest način rada za gaženje vode. To znači da U8L može doslovno plutati i kretati se kroz vodu, što je sposobnost koju ne nudi nijedan njegov konkurent.
Unutrašnjost je konfigurirana isključivo kao 2+2+2, s naglaskom na udobnosti putnika. Vozača dočekuje digitalna instrumentna ploča od 23,6 inča, dok se na sredini nalazi 12,8-inčni zaslon infotainmenta. Suvozač također ima vlastiti zaslon od 23,6 inča. Sjedala u prvom i drugom redu standardno dolaze s funkcijama grijanja, ventilacije i masaže, a za dodatnu udobnost tu su i grijani nasloni za ruke.
Pogonski sklop identičan je onome u standardnom modelu. Sastoji se od 2,0-litrenog četverocilindričnog turbobenzinskog motora koji služi kao generator, četiri elektromotora i baterije kapaciteta 49,05 kWh. Sustav isporučuje nevjerojatnih 1.180 KS (880 kW) i 1.280 Nm okretnog momenta. Za usporedbu, to je više snage nego što je imao originalni Bugatti Veyron sa svojim 8,0-litrenim W16 motorom.
Ostaje za vidjeti hoće li kineski kupci prihvatiti ovu produženu i skupu izvedbu. Kako izvještava CarNewsChina, prodaja marke YangWang pala je za otprilike 500 posto u usporedbi s prvom polovicom prošle godine, što sugerira da bi se brend mogao suočiti s izazovima u održavanju početnog zamaha.