BMW predstavio osjetno veći X2. Startna cijena 46.400 eura

Foto: BMW

NAJMANJI BMW-ov šminker ne lovi tržišne rezultate, ali već je u lovu na neke nove klijente. 

I dok je prethodnik sportskim dizajnom i visokom cijenom bio i ostao rijetka pojava na cesti te poslužio isključivo kao svojevrsni image maker, nova generacija ima nešto veće apetite. BMW X2 je najmanji predstavnik SAC (Sports Activity Coupe) segmenta iniciranog prvim X6, ali i osjetno veći model od prethodnika. 

Iako vrlo ekskluzivan, X2 je u osnovi modificirani X1. Ova dva modela dijele istu osnovu, ali doradom idu u potpuno drugim smjerovima obraćajući se različitoj publici. S osjetno položenijom siluetom, po želji osvijetljenom maskom i dužinom od čak 4.55 metara X2 je čak 20 cm duži od prethodnika i samim time pruža drugačiji dojam. 

Očekivano, cilj je bio povećati ponudu prostora u kabini. Ali sudeći po prvim dojmovima, i dalje ne možete očekivati čuda, ipak je ovo lifestyle SUV. BMW napominje dodatnih 25 mm za koljena, ali prostor za glavu je i dalje limitiran usprkos povećanju visine za čak šest centimetara. Zato prtljažnik guta do 560 litara, a u električnom i dalje odličnih 520 l. 

Uđete li u kabinu, stvari postaju jasne jer ovo je raj za ljubitelje multimedije i gamere. Kombinacija 10-25-inčnog kokpita i 10.7-inčnog zaslona infotainmenta je poznata iz X1, a OS9 operativni sustav je uključen. Upravlja se glasom i dodirom bez iDrive kontrolera. A za 10 eura mjesečno BMW će vam dati pristup streaming servisima, dodatnim aplikacija, pa i igricama.

 

Svoju ekskluzivnost X2 pokazuje i motornim izvedbama. Istina, BMW je donekle spustio letvicu u Europi odlučivši startati slabijim inačicama. Start je dizelski sDrive 18d sa 150 KS i 360 Nm, a prati ga sDrive20i sa 170 KS i 280 Nm u statusu blagog hibrida. 

Top model je M35i xDrive s 300 KS i 400 Nm, a tu govorimo o 5.4 sekunde do 100 km/h i 250 km/h maksimalca. Stiže i električni iX2 xDrive 30 s 313 KS i 494 Nm. Ima bateriju od 64.8 kWh, a doseg je 417-449 km. 

 

Početna cijena za novi X2 u Njemačkoj je 46.400 eura, dizelaš je 450 eura skuplji, a električna opcija je oko 56.500 eura. Pogađate, moćniji benzinac je na oko 63.500 eura. Tijekom idućeg ljeta ponuda će biti proširena izvedbama s xDrive pogonom, kao i slabijom električnom inačicom. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.