Audi neće stavljati kultni logo na nove električne aute u Kini

Foto: Audi

Audijeva nova serija električnih automobila razvijena u Kini za kinesko tržište neće na imati prepoznatljivi logo s četiri prstena, objavio je Reuters pozivajući se na dva upućena izvora.

Brend u vlasništvu njemačkog Volkswagena okreće novu stranicu zbog "razmatranja imidža marke", rekao je jedan od izvora.

Reuters nije uspio doznati hoće li nova serija, interno nazvana "Ljubičasta", imati drugačiji logo ili će imati samo natpis Audi na vozilima.

Planiraju devet modela do 2030.

Konceptni automobil za seriju trebao bi biti predstavljen u studenom, najavila su dva izvora. Treći izvor je za Reuters rekao da je planirano devet modela do 2030.

Audi je odbio komentirati ono što je nazvao nagađanjima. SAIC, dugogodišnji Audijev partner u Kini, u izjavi za Reuters rekao da je će električna vozila biti "pravi Audi s autentičnim Audijevim DNA".

Kineski proizvođači automobila sve više preuzimaju udio na svom domaćem tržištu, najvećem na svijetu. To je dovelo do pada prodaje stranih proizvođača automobila, od kojih se mnogi mnogo više oslanjaju na modele s benzinskim motorima, što ih je tjeralo na stvaranje novih partnerstava.

Audi i SAIC rekli su u svibnju da će zajednički razviti platformu za električna vozila za kinesko tržište.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.