Alfa Romeo: Vozač je u fokusu, a veličina ekrana nije bitna

Foto: Alfa Romeo

PRAVIM vozačima veličina ekrana i broj dostupnih aplikacija nisu u fokusu. 

Tako misli šef Alfa Romea, Jean Phillipe-Imparato, koji je jasno dao do znanja kako redizajnom Giulije neće dovesti do velikog zaokreta filozofije dizajna interijera marke, niti do borbe s Nijemcima u tehnologiji u automobilima.

Nije sve u ekranima

“Poštujem ono što Mercedes radi sa svojom digitalnom tehnologijom,” rekao je za Autocar, “ali moji kupci ne traže u svojim automobilima zaslone infotainmenta široke jedan metar ili 200 digitalnih sustava pomoći za uključivanje i isključivanje“.

“Razvijamo našu tehnologiju i vidjet ćete na čemu radimo 2025. godine, kada Alfa Romeo postane prvi koji će implementirati posve novu elektroničku arhitekturu grupe Stellantis, STLA Brain. Ali to neće promijeniti način na koji naši automobili komuniciraju i sviđaju se našim kupcima”, poručio je Imparato. 

Vozač i vožnja u fokusu

Prema istraživanju tržišta koje je Alfa Romeo napravio, korisnici žele klasičnu ploču s okruglim analognim instrumentima. Infotainment sustav treba davati informacije vezane uz vožnju koji se tiču stanja automobila, ali ih ne opterećuje nepotrebnim informacijama.

Imparato je potvrdio kako će i dalje imati kružne instrumente, ali i da će, ovisno o modelu, veći središnji zaslon. Pritom je blagonaklon prema ideji head-up zaslona. “Pomaže vam u vožnji i drži uključenima u proces. Ono što ne trebam je znati vrijeme za tri tjedna. Nije me briga, ovdje sam da vozim", jasan je Imparato.

Tu dobre vijesti ne staju. Imparato je najavio i strogo odjeljivanje tehnologija autonomne vožnje, pa će tako Alfe nuditi dvije grupe načina vožnje, i to "želim voziti“ i "želim biti vožen“. Imparato naglašava da nije nužno da Alfa ima sve danas dostupne sustave, već samo one koji će dodati vrijednost.

“Naš posao nije ugraditi baš svaki sustav za održavanje vozne trake, komfor i sustav za izbjegavanje sudara koji možemo ponuditi samo zato što ih imaju naši konkurenti. Moramo biti selektivni”, zaključio je prvi čovjek talijanske marke. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.