Honda Accord 2.4 Type-S: Klasika koja traje

Tekst i foto: Miljenko Nikolić

IAKO u iščekivanju nove generacije "stari" Accord je i danas vrlo zanimljiv, posebno ako izbor novog automobila podrazumijeva moćan benzinski motor.
 
A tu Honda i njen Accord doista imaju jakog aduta. Iza Type S oznake i dalje se nalazi 2.4-litreni atmosferac s okruglih 200 KS. Moćan na papiru u praksi traži tjeranje u viši režim okretaja, pružajući tako gotovo sportske performanse i sasvim solidnu potrošnju goriva. Kao i u prethodnom testu sedmodnevno druženje uspjeli smo zaokružiti prosjekom nižim od 10 litara. Konkretno radi se o 9,3 l/100 km što je uzevši u obzir pozamašnu snagu najblaže rečeno solidan rezultat.

Na odlične performanse nadovezat će se jednako dobar šest-stupanjski ručni mjenjač preciznih hodova. Gledano sa strane motora i njemu prateće mehanike Accord je vrlo uglađena limuzina koja vješto prikriva sportski potencijal. Nažalost, na razini nije i podvozje, koje istina osigurava dinamičku stabilnost vozila, no ne i udobnost koja se danas traži od poslovne limuzine. Pomalo neuravnoteženu karakteristiku dopunit će i nešto izraženija buka, o čemu u prijašnjim testovima nismo toliko govorili. Ne jer nismo htjeli već iz razloga što novije generacije direktnih rivala upravo u ovim poljima bilježe uočljiv napredak.
  
Estetski Accord djeluje vrlo skladno, no onaj moderan nastup o kojem smo prije govorili se s godinama usprkos ne toliko značajnom faceliftu pomalo istopio. To ne bi trebalo zabrinjavati jer je dovoljno pogledati oglasnike pa da se vidi kako čak i prethodna generacija Accorda odlično kotira. Ruku na srce, Accord ne izgleda loše. Možda je pomalo nezgrapan, možda (više) nije trendseter, ali zato jasno pokazuje da je vrijednost koja traje.

Otprilike isti komentar dat će svako tko se uživo suoči sa interijerom Accorda. Prepoznatljiv Hondin stil možda ne sjeda otprve, ali zato kvaliteti izrade i samih materijala nitko ne može sporiti. Priča za sebe su prednja sjedala vanserijske udobnosti i odličnog bočnog držanja. Nešto manje komfora nauživat će se putnici na stražnjoj klupi, a oni višeg rasta morat će malo i  "nakloniti" kada ulaze u automobil. Prigovoriti se može i prtljažniku, ali samo ako se radi o potrebi prijevoza gabaritnijih predmeta.

Posebno veseli tenkovski ugođaj koji će prepoznati i najveći laici. Potpuna sigurnosna logistika u standardnoj opremi jasno govori kako je Accord i dalje jedan od sigurnijih automobila na tržištu.

na kraju došli smo i do cijene, jedine realne prepreke zašto se Accord češće ne vidi na hrvatskim cestama. Start je na više od 200 tisuća kuna, a u slučaju dizelaša trebat će vam i 20% više.

Honda Accord je i danas definitivno automobil koji se jednostavno mora staviti u uži izbor. Izvrsna kvaliteta izrade, potpuna oprema i odlični motori nešto su što se ne smože ostaviti po strani.

Honda Accord

Važnija serijska oprema (razina Type-S):

Zračni jastuci za vozača i suvozača

Bočni zračni jastuci
Bočne zračne zavjese

ABS/EBD/BAS

Sjedalo vozača podesivo po visini

Dvostruki završetak ispuha

18" alu naplatci; gume 235/45

Cijena                                                                   kn

Honda Accord 2.4 Type S

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.