Otkriveni HTV-ovi ugovori, Huljiću i Majetiću u 2005. više od 19 milijuna kuna
HRVATSKA TELEVIZIJA je, piše riječki Novi list, u 2005. godini za program koji dijelom ili u potpunosti nastaje izvan matične kuće dala čak 70.936 milijuna kuna, a više od 19 milijuna kuna pripalo je tvrtki AVA u vlasništvu Tončija Huljića i Romana Majetića koji su HTV-u prodali tri proizvoda.
Prema izvješću u čiji je posjed došao Novi list, HTV je u protekloj godini na vanjske produkcije potrošio 16,5 milijuna kuna, za otkup emisija potrošeno je 50,209 milijuna kuna, a kroz suradnju s vanjskim suradnicima utrošeno je još 4,227 milijuna kuna.
Tako je tvrtka Tončija Huljića i Romana Majetića u 2005. godini od HTV-a dobila više od 19 milijuna kuna za sapunice "Ljubav u zaleđu" i "Villa Maria", te za reality show "Survivor", koji je i najskuplji otkup HTV-a s 300.000 kuna plaćenih po epizodi.
Na top list zatim slijede "Bitange i princeze" s 251 tisućom kuna po epizodi, "Luda kuća" koja stoji 225 tisuća kuna po epizodi, "Villa Maria" sa 188.360, te "Ljubav u zaleđu" sa 180 tisuća kuna po epizodi.
Iako se radi o ogromnim novcima, čini se kako bi HTV vlastita produkcija stajala mnogo više. Novi list piše kako na HTV-u računaju da bi ih proizvodnja vlasite sapunice koštala oko 300 tisuća kuna po epizodi, a sitcoma 485 tisuća kuna.
Primjerice, serije iz proizvodnje HTV-a, koje vjerojatno više nitko i ne pamti, "Zlatni vrč" te "Naši i vaši", koštale su između 500 i 600 tisuća kuna po epizodi.
Najviše dvojbi oko HTV-ovog kupovanja programa domaće prozivodnje, piše Novi list, izazvale su suradnje u kojima HTV sudjeluje s tehnikom, a suradnici idejama, pripremom i izvedobm. Tu spadaju "Kontraplan" Dubravka Merlića, "Piramida" Željke Ogreste, te emisije "Kućni ljubimci" i "Genijalci".
Tako "Kontraplan" stoji 22 tisuće kuna po emisiji, a "Piramida" čak 60 tisuća kuna. "Kućni ljubimci" stoje 20 tisuća kuna po emisiji, a "Genijalci" čak 75 tisuća kuna.
"Sto posto vam garantiram da korupcije i plavih kuverti nema" - kazala je ravnateljica HTV-a Marija Nemčić za Novi list.
Nadamo se da smo vam barem malo pojasnili razloge zašto treba plaćati pretplatu i ne žaliti se kada Hrvatska radiotelevizija pretplatu poveća, jer očito je da je ono što gledamo vrlo skupo, iako mnogo puta nažalost tako i ne djeluje.
A.H.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati