Popularni trgovački lanac više neće reklamirati nezdravu hranu za djecu
LIDL je od siječnja prestao reklamirati hranu bogatu masnim kiselinama, šećerom ili solju te krenuo u poticanje djece na zdrav i održiv način prehrane. Trgovački lanac popularan i u Hrvatskoj tako prati preporuke Svjetske zdravstvene organizacije (WHO).
Drugim riječima, mališane više neće mamiti reklame u kojima se pojavljuju zašećereni jogurti, kakao, slatki napitci, čokolade i bomboni.
Iznimke bi trebale biti samo za promotivne artikle, i to za Božić, Uskrs ili Noć vještica, primjerice, za čokoladne Djedove Mrazove ili uskrsne zečeve, piše Green.hr.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati