"Život ima smisla": Objavljen teaser za 3. sezonu hrvatske serije koju prate tisuće
NA TIKTOKU je objavljen teaser za treću sezonu hrvatske teen serije Sram, koji je već pogledalo više od 350 tisuća ljudi. Otkriveno je da će se serija u sljedećoj sezoni fokusirati na Lovru, a gledatelji su oduševljeni povratkom omiljenih likova.
Ne sviđa se svima što će Lovro biti u središtu priče
"Najbolja sezona dolazi", "Omg, kad izlazi?", "Moj život opet ima smisla", pisali su neki, dok je dio pratitelja na TikToku i zabrinut da će sezona biti dosadna. "Sigurno će svi hejtati, nažalost", napisala je jedna pratiteljica pa pojasnila da tako misli jer će se serija baviti Lovrinom seksualnom orijentacijom. "Brate, samo da ne bude smor jer je o njemu", "Ovaj lik je toliko nebitan", "Brijem da će biti jako dosadno o njemu", pisali su oni koji nisu oduševljeni izborom glavnog lika.
Kakva je to serija?
Hrvatska teen serija Sram nastala je po uzoru na kultnu norvešku seriju Skam, koja je osvojila svijet svojom autentičnošću i realnim prikazom života tinejdžera. Kao i original, hrvatska verzija zadržava isti koncept – svaka sezona fokusira se na jednog glavnog lika i njegovu osobnu priču, dok se ostali likovi pojavljuju u različitim ulogama kroz sezonu.
Radnja domaće verzije smještena je u Zagreb, a prva sezona vrti se oko Eve, dok se druga fokusirala na odnos Roka i Nore, koji su mnogima i najdraži likovi. Uz njih se ističu i likovi Nix, Vanese i Tine, čije se priče polako razvijaju i najavljuju kao glavni fokus budućih sezona.
Sram uspješno prenosi duh originalne serije, ali ga oblikuje prema domaćem kontekstu - s prepoznatljivim zagrebačkim lokacijama, hrvatskim tinejdžerskim žargonom i situacijama koje djeluju istinito, blisko i suvremeno. Serija je posebna po tome što se može pratiti u realnom vremenu na društvenim mrežama, a i likovi imaju svoje profile. Tek krajem tjedna izađe cjelovita epizoda na YouTubeu.
Na društvenim mrežama drugu sezonu pratilo 140 milijuna ljudi
Druga sezona serije, koja je pratila Noru, postala je pravi fenomen - u samo tri mjeseca, od travnja do srpnja 2025., skupila je više od 142 milijuna pregleda na društvenim mrežama. Najviše pregleda ostvarila je na TikToku (56.8 milijuna), zatim na Instagramu (53.3 milijuna) i YouTubeu (32.3 milijuna), što predstavlja porast od preko 100 posto u odnosu na prvu sezonu.
Publiku čine uglavnom mlade žene od 18 do 24 godine, ali seriju prate i tinejdžeri i starija generacija, a popularnost prelazi i hrvatske granice - najviše se gleda u Hrvatskoj, Srbiji i Bosni i Hercegovini.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati