Naručila na Temuu personaliziranu majicu za sina pa umrla od smijeha kad je stigla

JEDNA je majka doživjela pravi šok, ali i napadaj smijeha, nakon što je otvorila paket s popularne online trgovine Temu. Naručila je personaliziranu majicu za svog sina, no umjesto jednostavnog dizajna, na leđima ju je dočekala bizarna i urnebesna pogreška.
Courtney Couper potrošila je svega 3.96 funti (oko 4.58 eura) na majicu koja je trebala imati ime njezina sina otisnuto na prednjoj strani, dok je stražnja trebala ostati prazna. Prilikom narudžbe, morala je ispuniti oba polja za personalizaciju - i za prednju i za stražnju stranu. U polje za stražnju stranu unijela je uputu za prodavača, no sustav je njezinu poruku shvatio doslovno.
Poruka za prodavača završila na majici
Na njezino zaprepaštenje, privatna poruka prodavaču otisnuta je velikim, podebljanim slovima na leđima majice. "U trenutku pisanja te poruke prodavaču, zapravo sam se smijala u sebi misleći, zamislite da su ispisali ovu poruku na poleđini", ispričala je Courtney. "Nikad nisam mislila da će to stvarno učiniti; mislila sam da su moje upute bile stvarno očite."
Poruka je glasila: "Poštovani prodavatelju, ne želim ništa otisnuto na poleđini. Željela bih da poleđina majice ostane prazna. Hvala vam." Courtney dodaje kako je isprva bila razočarana, ali da se na kraju dobro nasmijala. "Još uvijek je imam, više kao šalu. Moj sin je može nositi po kući", rekla je.
Temu vratio novac
Nakon što je prijavila problem korisničkoj službi Temua, tvrtka joj je bez problema vratila novac. Courtney, koja živi u Ahipari na Novom Zelandu, kaže kako je ovo iskustvo nije odvratilo od daljnje kupovine na popularnoj stranici, ističući da su njezine prethodne personalizirane narudžbe uvijek bile uspješne.
Ipak, upozorila je druge kupce da budu oprezni. "Volim Temu. U prošlosti sam naručila puno personaliziranih stvari i bile su sjajne. Ali vjerojatno bih izbjegavala naručivanje prilagođenih predmeta ako želite ostaviti prednju ili stražnju stranu praznom", savjetovala je. "Mislim da stvarna osoba ne čita vaše narudžbe; mora da je stroj."
>>>Naručila ukras s Temua, ono što je dobila postalo je viralni hit
Oglasio se i Temu, čiji je glasnogovornik izjavio: "Želimo zahvaliti Courtney što je poslala narudžbu. Razumijemo da nije ispunila njezina očekivanja i cijenimo dobar humor koji je unijela u situaciju." Potvrdili su da je dobila puni povrat novca te istaknuli kako su kupci zaštićeni 90-dnevnim jamstvom povrata novca za predmete koji ne odgovaraju opisu.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati