Amerikanci u Starbucksu sad masovno naručuju isto piće na ime - Charlie Kirk

POPULARNI lanac kafića Starbucks morao je izdati priopćenje nakon što je na internetu postao viralan trend povezan s nedavno ubijenim konzervativnim aktivistom Charliejem Kirkom. Sve je eskaliralo nakon što su ljudi počeli masovno naručivati piće s njegovim imenom, što je dovelo do neugodnih situacija za zaposlenike, piše LADbible.
Samo tjedan dana nakon atentata, na društvenim mrežama pokrenut je trend koji uključuje ne samo Kirkovo ime, već i njegovu omiljenu narudžbu u Starbucksu: Mint Majesty čaj s dvije žličice meda. Naime, Kirk je još u srpnju u jednom videu otkrio da pije upravo to piće, ponekad i "devet puta dnevno", kako bi sačuvao glas tijekom svojih nastupa.
Incident koji je pokrenuo lavinu
Kap koja je prelila čašu bio je video objavljen na TikToku 16. rujna. Snimka prikazuje kupca u Kaliforniji koji pokušava naručiti spomenuti čaj i traži da na čaši piše "Charlie Kirk". Međutim, zaposlenica Starbucksa to je odbila, uz objašnjenje da "ne mogu pisati politička imena", te je ponudila napisati samo "Charlie".
Kupac je bio uporan. "Zašto ne možete napisati cijelo ime?", pitao je, na što je zaposlenica odgovorila: "Zato što je političko."
Reakcija Starbucksa
Nakon što je video postao viralan, Starbucks je brzo reagirao. Već istog dana objavili su kratko priopćenje: "Ne postoje ograničenja za kupce koji koriste ime Charlieja Kirka na svojoj narudžbi, a situaciju pratimo s našim timom."
Dan kasnije, uslijedilo je i opširnije pojašnjenje zbog "online rasprave o našoj politici za imena kupaca na narudžbama". Iz tvrtke su poručili da kupci mogu koristiti bilo koje ime, uključujući i ime Charlieja Kirka, jer "nastoje poštovati njihove preferencije".
"Starbucks je tvrtka izgrađena na ljudskoj povezanosti. Imati ime, a ne broj, na narudžbi desetljećima je ključni dio iskustva u našim kafeterijima. Većina kupaca koristi svoje ime", naveli su.
Razlika između imena i slogana
Iz Starbucksa su ipak pojasnili da su u prošlosti imali problema s ljudima koji su "pokušali zloupotrijebiti sustav" koristeći političke slogane ili "seksualno eksplicitne i uvredljive riječi" kako bi natjerali zaposlenike da ih izvikuju prilikom predaje pića.
Naglasili su da su takve fraze bile ograničene, ali sada pojašnjavaju svom timu da se to ne odnosi na osobna imena. "Sada pojašnjavamo našem timu da imena, sama po sebi, kupci mogu koristiti na svojoj narudžbi u kafiću, kako žele", stoji u priopćenju.
Tijekom trenda pojavile su se i tvrdnje da su zaposlenici pisali kritične poruke na čašama, no interna istraga Starbucksa, kako prenosi Pensacola News Journal, pokazala je da te poruke "nisu napisali zaposlenici Starbucksa", već su vjerojatno dodane naknadno.
Na kraju, iz tvrtke su zaključili kako im je cilj stvoriti "prostor dobrodošlice" za sve, gdje mogu "uživati u izvrsnoj šalici kave koju poslužuje ljubazan barista".

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati