10 kreatora sadržaja koji su najviše zaradili u posljednjih godinu dana
ČASOPIS Forbes objavio je popis najutjecajnijih kreatora sadržaja na internetu u 2025. godini. U središtu pozornosti su MrBeast i Dhar Mann, koji dominiraju svojim impresivnim prihodima i kreativnim poduzetničkim poduhvatima.
10 najutjecajnijih kreatora sadržaja u 2025. godini su:
MrBeast – četvrta uzastopna titula i zarada od 85 milijuna dolara
Jimmy Donaldson, poznatiji kao MrBeast, ostaje neprikosnoveni lider na Forbesovoj listi i četvrtu godinu zaredom zauzima prvo mjesto kao najuspješniji kreator sadržaja na svijetu.
Prema Forbesu, njegovi prihodi u posljednjih godinu dana (od travnja 2024. do travnja 2025.) iznose 85 milijuna dolara. Njegova primanja dolaze iz više izvora: ima svoj YouTube kanal i Amazon Prime show Beast Games te je osnovao nekoliko tvrtki. Unatoč velikoj zaradi, MrBeast tvrdi da gotovo sve reinvestira u sadržaj te da nije rastrošan.
Dhar Mann na drugom mjestu
Američki producent, YouTuber i influencer Dhar Mann osnovao je tvrtku Dhar Mann Studios za produkciju kratkih videozapisa sa scenarijem koji se primarno distribuiraju na platformama kao što je YouTube. On je u navedenom razdoblju ostvario 56 milijuna prihoda.
Treće mjesto dijele Jake Paul i Matt Rife
Jake Paul, s 79 milijuna pratitelja, zaradio je 50 milijuna dolara. Zvijezda društvenih mreža i profesionalni boksač dospio je na naslovnice svojom borbom na Netflixu protiv Mikea Tysona i glumio je u HBO-ovoj američkoj reality seriji Paul.
Komičar Matt Rife također je na zaradi od 50 milijuna dolara.
Dvije žene na listi
U top 10 našle su se dvije žene, TikTok senzacija Charli D'Amelio koja se proslavila plesnim videozapisima, te Alex Cooper, voditeljica podcasta Call Her Daddy.
Sve veći utjecaj kreatora sadržaja
Forbesova lista 50 najuspješnijih kreatora zabilježila je ukupni godišnji prihod od 853 milijuna dolara, što predstavlja 18-postotni rast u odnosu na prethodnu godinu. To ukazuje na kontinuirani rast i na utjecaj digitalnih kreatora koji postaju sve relevantniji u industrijama zabave, mode, tehnologije i poduzetništva.
Forbes navodi da se kreatori više ne oslanjaju samo na jednu platformu. Njihova publika i djelovanje razgranjavaju se diljem YouTubea, Instagrama, TikToka, ali i mainstream medijskih i poslovnih prostora.
Kreatori sadržaja vs. influenceri
Kreatori sadržaja i influenceri vrlo su slični, ali postoje razlike. Kreatori sadržaja usredotočuju se na stvaranje kvalitetnog sadržaja u raznim formatima kao što su fotografija i videozapisi. Dakle, fokus im je na kreativnosti pri stvaranju sadržaja.
Influenceri se uglavnom usredotočuju na suradnje s brendovima i izgradnju zajednice, odnosno većeg broja pratitelja koji vjeruju njihovim preporukama. Iako djeluju kao kreatori sadržaja, influenceri se po kvaliteti razlikuju od "pravih" kreatora sadržaja. Za razliku od kreatora sadržaja kojima je umjetnički izričaj prioritet, influenceri se žele povezati sa svojim pratiteljima.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati