Film koji je skoro uništio Burta Reynoldsa: "Znao sam da ću ja preuzeti krivnju"
BURT Reynolds jedno je vrijeme bio na samom vrhu filmskog svijeta. Zahvaljujući ulogama u hitovima kao što su Smokey i Bandit (1977.), Zatvorski krug (1974.) i Najbolja mala javna kuća u Teksasu (1982)., dominirao je kino blagajnama i činio se nepogrešivim u očima publike i producenata.
Pet godina zaredom nalazio se na vrhu godišnje ankete Money Making Stars Poll, što je rekord koji dijeli samo s legendarnim Bingom Crosbyjem. No, kao i u mnogim karijerama, i njegov uspon imao je svoj pad.
Početak pada
Početkom 1980-ih Reynoldsov zvjezdani status počeo je blijedjeti. Odbio je ulogu koju je kasnije prihvatio Jack Nicholson u filmu Vrijeme nježnosti (1983.) i umjesto toga zaigrao vozača utrka u filmu Stroker Ace. Film je doživio komercijalni i kritički neuspjeh.
Nakon toga nizali su se promašaji s filmovima Čovjek koji je volio žene (1983.), Stick (1985.) i Rent-A-Cop (1988.). Loše kritike nije izbjegavao ni na vrhuncu karijere, ali sada je postalo jasno da njegovi filmovi više ne donose zaradu, što je u Hollywoodu značilo kraj statusa velike zvijezde.
Jedan od filmova koji su obilježili njegov pad bila je kriminalistička komedija Vrelina grada (City Heat) iz 1984. U njemu je glumio uz Clinta Eastwooda, a u glumačkoj postavi našli su se i Jane Alexander, Rip Torn i Irene Cara. Reynolds je brzo shvatio da film neće uspjeti.
"Deset dana nakon početka snimanja znao sam da ću ja preuzeti krivnju za neuspjeh", rekao je tada za Los Angeles Times, prenosi Far Out Magazine.
"Clint je glumio po formuli koja mu je uvijek donosila uspjeh, a ja sam pokušao glumiti Jacka Lemmona u čudnom filmu u kojem ljudi umiru... Publika je htjela Boom Town ili neki suvremeni film s nama dvojicom. Nisu htjeli gledati Prljavog Harryja protiv nekog slabića. Žalosno je jer materijal nije bio dobar, a Hollywood, ili možda samo Warner Bros., vjerojatno nam nikada više neće dopustiti da glumimo zajedno."
Katastrofa na više razina
City Heat je prvi put spojio Reynoldsa i Eastwooda, a priča je pratila policijskog detektiva i privatnog istražitelja koji udružuju snage kako bi osvetili ubojstvo partnera. S obzirom na slavnu glumačku postavu, Warner Bros. je očekivao veliki hit. Međutim, film je podbacio na blagajnama, a kritike su bile poražavajuće.
Za Reynoldsa je film bio posebno bolan. Na samom početku snimanja teško se ozlijedio u neuspjeloj kaskaderskoj sceni. Osim fizičkih posljedica, karijera mu je tonula sve dublje - čak je bio nominiran za Zlatnu malinu za najgoreg glumca. Tek će ga sporedna uloga u filmu Kralj pornića (Boogie Nights) iz 1997., u režiji Paula Thomasa Andersona, ponovno vratiti u središte pozornosti i donijeti mu priznanje kritike.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati