Top Gear: Evo zašto je VW-ova naplata dodatne snage zapravo dobra za kupce
VOLKSWAGEN je odlučio dodatno naplaćivati otključavanje punih performansi svojih električnih vozila. Top Gear piše da je to, ironično, majstorski potez u industriji.
Što se točno nudi?
Ranije ovog mjeseca, Volkswagen je predstavio mjesečnu pretplatu za otključavanje pune snage svog električnog automobila ID.3. Ova ‘opcionalna nadogradnja snage’, koja povećava izlaznu snagu s 201 na 228 konjskih snaga, koštat će vozače u Ujedinjenom Kraljevstvu 19 eura mjesečno, ili 190 funti godišnje. Budući da je automobil tvornički registriran na 228 KS, vlasnici neće morati obavještavati svoja osiguravajuća društva ako se odluče za pretplatu.
Revolucija ili apsurd?
Ova je objava dočekana s bijesom velikog dijela automobilskih medija, koji očito još uvijek pate od staromodne zablude da je kupnja i posjedovanje cijele stvari nekako bolje od iznajmljivanja njezinog dijela. Zapravo, VW-ova usluga pretplate na konjske snage dobrodošao je dašak svježeg zraka u industriji koja se tvrdoglavo opire promjenama.
Volkswagen 'poznaje' svoje kupce
Uostalom, VW poznaje svoje kupce. Zna da se neki kupci novih automobila ne žele suočiti s 228 razuzdanih, režećih električnih konja čim sjednu u svoj ID.3. Oni se žele postupno navikavati. Provesti neko vrijeme 'kaskajući' u prijateljskom okruženju od 201 konjske snage, prije nego što oslobode punu, vatrenu ergelu.
Naravno, VW bi mogao jednostavno ponuditi način vožnje s manjom snagom, dostupan putem fizičkog prekidača u automobilu, zašto ne napraviti pretplatu? Svi vole pretplate, piše Top Gear.
Pitanja koja mijenjaju sve
"Svojom pretplatom na konjske snage, Volkswagen postavlja velika, vitalna pitanja o našem potrošačkom društvu. Pitanja poput: za jutarnju vožnju na posao, trebate li zaista pristup svoj snazi koju vaš automobil može proizvesti? Trebate li uopće voziti? Zašto ne biste išli autobusom? Zašto jednostavno ne biste ostali u krevetu?
I pitanja poput: ako želite ograničiti snagu svog automobila, zar tome ne služi papučica gasa? Ako ste željeli sporiji ID.3, zašto jednostavno niste uštedjeli hrpu novca i kupili osnovnu verziju od 168 KS? Zašto ne biste potpuno odbacili ID.3 i umjesto toga nabavili Hyundai Ioniq 5 jer je zabavniji i također vam ne uskraćuje svu već dostupnu snagu? To su pitanja koja nas VW-ov majstorski potez prisiljava da razmotrimo", zaključuje svoj članak Top Gear.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati