Nissan doradio E-Power motor. Japanci predstavili novi sustav raspršivanja

NISSAN je predstavio svjetsku inovaciju u automobilskoj industriji implementiravši prvi ventil izrađen tehnologijom hladnog raspršivanja u svoj novi motor posebno dizajniran za e-POWER pogonski sustav.
Nissan najavljuje napredni 1,5-litreni turbopunjeni motor posebno dizajniran za proizvodnju električne energije u novoj generaciji e-POWER pogonskog sustava. Ovaj inovativni sustav koristi modularnu 5-u-1 električnu pogonsku jedinicu koja objedinjuje elektromotor, generator, inverter, reduktor i multiplikator u kompaktno i lakše kućište.
Revolucionarni pristup toplinskoj učinkovitosti
Novi motor (kodnog imena ZR15DDTe) koristi Nissanov STARC koncept koji podiže toplinsku učinkovitost na impresivnih 42%. Ključna inovacija je primjena tehnologije hladnog raspršivanja koja omogućuje formiranje premaza izravno na površini glave cilindra, eliminirajući potrebu za zasebnim komponentama sjedišta ventila.
Tehnologija funkcionira raspršivanjem metalnih prahova nadzvučnom brzinom na aluminijsku površinu glave cilindra, stvarajući izdržljiv premaz bez taljenja osnovnog materijala. Ovo predstavlja značajan napredak u odnosu na tradicionalne metode i omogućuje optimizaciju geometrije usisnog kanala za idealan protok zraka.
Benzin za dobivanje struje
Nissanov e-POWER hibridni pogon jedinstveno je rješenje koje kombinira benzinski motor, bateriju i elektromotor, pri čemu motor služi isključivo kao generator električne energije. Vozačima pruža doživljaj vožnje električnog automobila bez potrebe za vanjskim punjenjem.
Nova tehnologija donosi značajna poboljšanja u pogledu učinkovitosti potrošnje goriva i tišeg rada u kabini vozila. Nakon uspješne implementacije u modelu Qashqai, Nissan planira uvesti novi e-POWER sustav u SAD-u i Kanadi na sljedećoj generaciji modela Rogue, kao i u Japanu na potpuno novom velikom minivanu Elgrand tijekom 2026. godine.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati