Bugatti za popravak prekidača traži preko 13.000 eura, vlasnik riješio za 1 euro

LUKSUZ nikad nije bio jeftin.
Nedavno smo pisali kako Bugatti za svoj novi model želi poraditi na pouzdanosti, ali i na manjim troškovima vlasništva. Mnogi vlasnici bili su sretni performansama Veyrona, ali cijene servisa i dijelova ih nisu nimalo veselile. Na Chironu se to dijelom popravilo, a ubuduće će navodno biti još bolje. Bar naizgled, jer su sami automobili u startu osjetno, pa i višestruko skuplji.
Bugatti kojem je isteklo jamstvo svojim troškovima izuva iz cipela i one imućnije. Čak i najmanji kvar može donijeti iznenađujuće visok račun, redovni servisi poput izmjene ulja traju i koštaju poput nečijeg ljetovanja.
To zna i bivši vlasnik Veyrona koji je dobio vrtoglavu ponudu za popravak običnog prekidača, a da bi uz pomoć prijatelja s dobrim vezama to riješio gotovo besplatno.
Riječ je o Carlu Hartleyju, vlasniku britanskog salona luksuznih vozila Tom Hartley Cars. U intervjuu s poduzetnikom Robom Mooreom, Hartley je odgovarao na pitanje koji mu je automobil imao najskuplje održavanje.
Nije se puno dvoumio. "Bugatti", rekao je, objašnjavajući kako godišnji troškovi, ako imate sreće, iznose oko 100.000 funti, a redovni servis oko 30.000 funti.
Tipka po cijeni nove Dacije
Hartley je opisao svoje iskustvo s Veyronom, prisjetivši se problema s tipkom za podešavanje retrovizora. Nakon četiri godine korištenja, tipka je počela zapinjati – ništa ozbiljno, ali dovoljno iritantno da poželi popravak.
Kada je kontaktirao Bugatti, dobio je šokantan odgovor: zamjena bi koštala 9.500 funti plus PDV – ukupno oko 11.400 funti, odnosno otprilike 13.400 eura. Ogromnu cijenu Bugatti opravdava potrebom zamjene cijelog panela vrata, a mora se mijenjati i elektromotor i kompletan sklop retrovizora.
Hartley nije htio platiti toliki iznos za sitnicu pa je nazvao prijatelja koji ima iskustva s mehanikom iz Formule 1. Ubrzo su otkrili da je problem uzrokovao sićušan dio koji se, kako to često biva u autoindustriji, koristi i u drugim modelima Volkswagen Grupe – primjerice u VW Transporteru.
Loša vijest? Dio se prodaje samo u pakiranjima od pet komada. Dobra vijest? Cijelo pakiranje košta smiješnih 0,89 funti ili oko jednog eura, što je cijena paketića žvakaćih guma.
Nadalje, popravak je trajao svega 20 minuta, a prijatelj mu nije ni naplatio uslugu. Na pitanje ima li kakav savjet za druge vlasnike Bugattija, Hartley je preporučio ovlaštene, ali neovisne servise, koji često nude iste popravke za djelić cijene službenih zastupnika.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati