Cijeli svijet ju mrzio zbog Selene i Biebera, a sad je (s 28) postala milijarderka

Foto: Instagram

Hailey Bieber prodala je svoj brend šminke i proizvoda za njegu kože Rhode tvrtki e.l.f. Beauty i postala milijarderka s 28 godina. Popularna supruga Justina Biebera do ovog trenutka morala je proći trnovit put - od osporavanja i nazivanja nepo bebom, preko stalnog hejta Seleninih i Justinovih fanova, koji prate svaki njezin korak i jedva čekaju (izmišljene) naznake problema u braku slavnog para.

No, s druge strane, Hailey je začetnica brojnih beauty trendova i postigla je ono što je rijetkima uspjelo - u isto je vrijeme miljenica i generacije Z i milenijalaca. Njezina baza obožavateljica diljem svijeta pobožno kopira njezinu estetiku i beauty rutinu, a svaki put kad se pojavi u javnosti, čini se, pokrene neki trend.

Nepo beba koja se toga ne srami

Prije nekoliko godina Hailey, kći glumca Stephena Baldwina i nećakinja Aleca Baldwina, viđena je kako nosi majicu s natpisom "nepo baby" (skraćeno od "nepotizam baby" - izraz za djecu slavnih koja imaju prednost u karijeri, op.a.), uz crnu torbu, traperice i srebrno-crni remen. Mnogi su je tad isprozivali, a ona je o tome progovorila u intervjuu.

Objasnila je voditeljici Emily Chang da joj nije bila namjera poslati neku veliku poruku tom majicom, već jednostavno priznati slavne korijene svoje obitelji. "Poanta nošenja te majice nije bila da se rugam tome", rekla je. "Više je to bilo u stilu: 'Svi to govore, pa evo, ovo je moj način da odgovorim na to.'"

"Jednostavno ću sebe nazvati nepo bebom jer to jesam i prihvaćam to." Priznala je da je mislila kako će to biti smiješno, no unatoč tome suočila se s kritikama na internetu - uključujući i komentare da "nije baš tolika nepo beba".

"Ono što mi je bilo smiješno je način na koji internet funkcionira - nikad nije dovoljno", rekla je. "Cijelo vrijeme ćete me zvati nepo bebom, ali kad to priznam, onda nisam dovoljno velika nepo beba? Internet nikad ne možeš pobijediti i to sam naučila već mnogo puta."

Hejt fanova Justina i Selene

A hejta na društvenim mrežama vjerojatno nitko nije svjesniji nego ona jer je godinama izložena bijesu onih koji misle da su Justin Bieber i Selena Gomez stvoreni jedno za drugo. Mnogi obožavatelji bivšeg para - poznatog kao "Jelena" - nikada nisu prihvatili Hailey kao Justinovu suprugu, optužujući je za "krađu" ili "upadanje" u njihovu vezu, unatoč tome što su Selena i Justin prekinuli prije nego što je on obnovio odnos s Hailey.

Valovi komentara mržnje, prijetnji i usporedbi s Selenom godinama prate Hailey, što je povremeno komentirala kao emocionalno iscrpljujuće i nepošteno. U ožujku 2023. Selena je javno pozvala svoje obožavatelje da prestanu s govorom mržnje prema Hailey i istaknula da je dobila poruku od nje u kojoj je tražila pomoć. Hailey je potom zahvalila Seleni na podršci i osudila govor mržnje i prijetnje koje je primala.

Osim Selene, Hailey se povremeno spominjala u medijima uz druga slavna imena, poput Kylie Jenner, zbog navodnih "savezništava" i aluzija koje su fanovi tumačili kao neprijateljske prema Seleni. No sve te insinuacije nikad nisu potvrđene. 

Nedavno progovorila o porodu i požalila se da hejt ni tad nije prestajao

Hailey i Justin Bieber vjenčali su se u rujnu 2018. godine. Najprije su se građanski vjenčali u tajnosti u New Yorku 13. rujna 2018., a godinu dana kasnije, 30. rujna 2019., organizirali su svečanu ceremoniju pred obitelji i prijateljima u luksuznom hotelu Montage Palmetto Bluff u Južnoj Karolini.

Njihov sin Jack rođen je u kolovozu 2024. godine. Rođenje sina označilo je novo poglavlje u njihovom odnosu, koje su oboje u medijima opisali kao najispunjenije dosad. Nedavno je Hailey progovorila o porodu i opisala postporođajni period kao izrazito težak, pogotovo jer se ni tad nisu smirili hejterski komentari.

"Prolaziti kroz sve to dok svaki dan ideš na internet i ljudi govore 'razvode se', 'oni su ovo i ono' i 'nisu sretni'", rekla je. "To je takav mentalni udar. Ne mogu ni početi objašnjavati. Ludo je živjeti život na taj način."

Dok su je drugi hejtali, ona je radila

Rhode Skin lansirala je prije samo tri godine, 2022. i od tada je postao globalni hit zahvaljujući savršenom spoju osobnog identiteta, estetskog minimalizma i pametne poslovne strategije. Hailey je vješto iskoristila vlastiti imidž i trend "clean girl" estetike kako bi stvorila liniju proizvoda koji odražavaju njezin stil - jednostavan, pročišćen i luksuzan, ali pristupačan.

Umjesto široke palete proizvoda, Rhode se fokusirao na nekoliko pažljivo osmišljenih artikala poput Peptide Glazing Fluida, što se savršeno poklopilo s tadašnjim zamorom potrošača od kompleksnih skincare rutina.

Brend je dodatno ojačan snažnim prisustvom na društvenim mrežama, posebno TikToku i Instagramu, gdje su proizvodi postajali viralni u GRWM videima u kojima Hailey pokazuje svoju rutinu. Ograničeni "dropovi", pametno dozirana ekskluzivnost i osjećaj autentičnosti stvorili su zajednicu lojalnih kupaca.

"Kada sam 2022. pokrenula @rhode, uvijek sam imala velike snove za ovu kompaniju, a najvažnija stvar za mene bila je da rhode donesem na što više mjesta, prostora i lica diljem svijeta. Zato sam danas iznimno uzbuđena i ponosna što mogu objaviti da ulazimo u novo poglavlje kroz partnerstvo s e.l.f. Beauty u svijetu rhodea", objavila je Hailey o prodaji svog brenda. 

Osjećam se osnaženo, uzbuđeno i spremnije nego ikad da preuzmem još veću ulogu kao glavna kreativna direktorica i voditeljica inovacija brenda rhode, kao i strateška savjetnica tvrtke e.l.f. Beauty. Ovo je tek početak, dodala je. 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.