Automobilsko tržište postaje sve globalnije, a posljednjih godina svjedočimo dolasku brojnih marki iz kineske autoindustrije. Za razliku od mnogih već etabliranih industrijskih divova koji šire svoje mreže prema europskom kontinentu, XPENG je mlada tvrtka osnovana tek 2014. godine zahvaljujući viziji i financijskoj podršci He Xiaopeng, osnivača UCWeb-a i bivšeg direktora Alibabe. XPENG se ističe snažnom komponentom inovacija, usmjerenom prvenstveno na razvoj umjetne inteligencije.
"Dolazak XPENG-a u Italiju označava ponudu s visokim tehnološkim sadržajem, bogatom opremom, prepoznatljivim dizajnom i iznimno konkurentnim pozicioniranjem", komentirao je Gian Leonardo Fea, izvršni direktor ATFLOW-a (Gruppo Autotorino), uvoznika marke XPENG za Italiju.
G6 je električni SUV-coupé koji ulazi u D-SUV segment, najstrateškiji za europsko tržište. Dug 4,75 metara, ima umjeren dizajn s jednostavnim i zaobljenim površinama. Prednjim dijelom dominira LED svjetlosni potpis pune širine nazvan "X-BOT Face Design", jer podsjeća na "pogled" humanoidnih robota, jednog od područja u koja XPENG ulaže značajna sredstva za istraživanje i razvoj. Kvake su skrivene, pridonoseći postizanju izvrsnog aerodinamičkog koeficijenta od samo 0,248, dok bočni prozori nemaju okvire. Unutrašnjost je minimalistička i dominira je središnji HD dodirni zaslon od 14,96 inča. Nema fizičkih tipki za kontrole, osim onih na krakovima upravljača.
U istom stilskom pravcu kao G6, model G9 ima dinamična prednja svjetla "X-Bot Face" sa sustavom "auto-sensing" podešavanja i inteligentnim dugim svjetlima. I ovaj model ima skrivene kvake, prozore bez okvira i automatsko "soft" zatvaranje vrata. Unutrašnjost je luksuzna i vrlo udobna, posebno za stražnje putnike koji imaju grijana sjedala i naslon koji se može nagnuti do 37°. Središnja konzola slična je onoj u G6, s bitnom razlikom u drugom dodirnom zaslonu, također od 14,96 inča, namijenjenom zabavi suvozača. I G6 i G9 integriraju XPILOT 2.5 sustav, vrlo kompletan ADAS paket najnovije generacije. Vožnja G9 više je usmjerena na udobnost nego na dinamiku, nudeći vrlo opušteno iskustvo putovanja.