Stilski, mali, retrofuturistički... to su električni automobili o kojima svi pričaju. Gdje biste trebali potrošiti svoj teško zarađeni novac? U doba kada je globalna autoindustrija odlučila – misleći da ste vi odlučili – da vam treba bezlični crossover s generičkim dvostrukim ekranom i dosadnom dinamikom, ovi automobili dolaze kao pravo osvježenje.
Ako zaista želite uštedjeti, Grande Panda je pravi izbor za vas. Postoji jeftinija verzija od ove, zvana Red, po cijeni od 20.995 funti. Ima istu snagu i isti WLTP doseg od 199 milja kao i ova najbolje opremljena La Prima verzija. Red je verzija koju treba kupiti jer Grande Panda, poput svih Pandi kroz povijest, djeluje jeftino jer to i jest. Ne vrijeđa vas idejom da jeftino znači dosadno.
Amortizacija je glatka i zrela. Zbog toga se osjećate sigurno u zahtjevnijoj vožnji, otkrivajući njegove precizne i pomalo zaigrane reakcije na dodavanje i otpuštanje gasa pri upravljanju u zavojima. To je sofisticirani automobil. Nije iznenađujuće da kapacitet baterije i performanse ovih testiranih modela rastu s cijenom. Panda ima 43,8 kWh za 199 milja, s ubrzanjem do 100 km/h za 11,0 sekundi. Renaultovih 52 kWh omogućuje 254 milje i 7,9 sekundi – osjeti se brže nego što brojke sugeriraju, s dobrim potiskom i na autocesti.